• Ik moest net nakomen bij mijn mentor, heb ik daar ander half uur gezeten! hij was gewoon vergeten dat ik daar zat te leren. En de reden dat ik moest nakomen vond ik ook al zo onzinnig, alleen omdat ik een onvlodoende had voor frans. en dat terwijl mijn mentor economie geeft. hebben jullie ooit ook zoiets mee gemaakt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb wel aan heel vaak moeten nakomen, maar de leraar is me nooit vergeten.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik stond eerst een heel uur buiten op de gang omdat de leraar me was vergeten binnen te halen .__.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik heb zo vaak moeten nakomen, dat is niet meer bij te houden.
    Eén keer moest ik op een vrije dag (de vrijdag voor de zomervakantie) nakomen. Iedereen had dus al vakantie en ik zou van kwart over 8 tot vier uur moeten, omdat ik een dag gespijbeld had. Uiteindelijk maar tot 12 uur, maar alsnog, het was wel bagger, op mijn vrije dagje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik krijg zovaak straf omdat ik praat terwijl iedereen praat.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, 1x,
    omdat ik een hoofdstuk van biologie was vergeten mee te nemen.
    Die ***leraar.


    Food.

    Nee bij ons doen ze niet meer aan nakomen want ik ben al volwassen (krul)


    -

    Dat is idd wel vage reden om na te moeten blijven...
    Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt:O


    Echte meisjes zijn niet perfect, perfecte meisjes zijn niet echt.

    een keer, in de tweede, omdat de wiskunde docent mijn sommen niet goed genoeg vond.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bij ons moet je alleen nakomen als je iemand in elkaar slaat, denk ik.
    Of iets anders extreem. Niet om een slechte test (:


    effort never betrays you

    Ik ben er vandaag met gym ook uitgestuurt met 2 vriendinnen xD Omdat we 25 minuten te laat waren :P Maar we hadden er gewoon geen zin in! Maar we hoeven gelukkig niet na te komen (geloof ik) Hij heeft in elk geval niks gezegt! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nablijven omdat je een onvoldoende hebt? Dat slaat regelrecht nergens op.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    Nablijven omdat je een onvoldoende hebt? Dat slaat regelrecht nergens op.. :Y)


    Ik ben gemeen xoxo

    Wat voor een mentor heb je, dat slaat echt totaal nergens op?! Bij ons halen ze zo vaak onvoldoendes...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat gaat er wel over...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'