• Ja, mijn raam op mijn kamer staat open.. en het regent
    Maaaaar,
    ik zit beneden en ik lig op de bank, opgerold in een deken.
    Dus nu worden mijn spullen nat ;p

    Iemand anders die ook vaak te lui is om een raam te sluiten? :x


    Me so good.

    mijn raam gaat echt heel moeilijk open ,mijn vader moet het in de zomer open en dicht doen. omdat het te moeilijk is :'x maar ik ben er ook te lui voor:Y)

    btw het is hier droog(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    mijn raam gaat echt heel moeilijk open ,mijn vader moet het in de zomer open en dicht doen. omdat het te moeilijk is :'x maar ik ben er ook te lui voor:Y)

    btw het is hier droog(nerd)

    Hier regent het nogal, hard & veel..
    Mijn zus d'r raam gaat ook moeilijk dicht en toen ging het onweren en heel hard regenen en toen kregen we het raam niet dicht dus toen waren wij en het bed kletsnat :Y)


    Me so good.

    Als ik dat zou doen betekend dat dat mij tv nat wordt. Dus ik kan me raam dan niet open laten staan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Als ik dat zou doen betekend dat dat mij tv nat wordt. Dus ik kan me raam dan niet open laten staan.

    O; shit, nu je het zegt ik denk dat ik hem ook maar dicht doe
    mijn mobiel ligt op de vensterbank >.<
    &mijn tv ernaast.


    Me so good.

    Ik zet 's ochtends altijd mijn raam open om te luchten, en meestal doet mijn vader -als hij thuis is- hem in de loop van de dag weer dicht omdat het anders vet koud wordt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij regent het niet:P


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Mijn vader regelt mijn raamwerk:Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Platypus schreef:
    Mijn vader regelt mijn raamwerk:Y)


    Paaaaaaaaaaaaaap, raam ooooopen!!
    ..
    paaaaaaaaaaaaaaap, raam dicht het is koud!
    paaa... enz.

    Handig zo iemand haha.
    Ik heb een handig luikje bovenop me raam, snel open en dicht te doen, en het lucht goed door als hij open staat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een raam dat zeg maar van onderen opengaat, dus het moet van beneden naar boven regenen zodat het hierbinnen nat wordt. (:
    Er lag wel een keer sneeuw op de vensterbank...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm heb groot raam ;D die heb ik alleen open als het echt heel warm is ;D

    heb een mini raampje ;D daar ehm kan de regen niet doorheen.. of het moet vanonder komen en een bocht maken zodat et in kamer kom..

    en heb een luchtroostertje ;D vonden die mensne leuk om erin te zetten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yep. 8'D Ik ben alleen nooit te lui om hem dicht te doen als ik het koud heb en het raam staat open, dan spring ik direct overeind, hehe :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zet hem nooit open dat doet me moeder en die doet het dan ook weer dicht alleen moet ik het nu wel dicht doen in het weekend want anders word me moeder boos lol

    Mijn moeder doet dat, tenzij ze me commandeert (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'