• Ja, iemand vroeg me of moslima's bikini's mochten dragen. Ik antwoordde dat ze dat mochten, maar alleen met meisjes om hun heen, zonder jongens. En die zei dus neen.

    Euhm, heb ik gelijk of ben ik fout?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Uhm zowiezo is de burka niet iets van de islam er staat nergens dat je een burka moet dragen maar het is wel iets wat de arabieren droegen en dat is dan overgenomen en dan maken mensen ervan dat het islamitsch is maar dat is het dus niet. Uhm een boerkini? Volgens mij kent niemand bij mij in de familie wat het is uhm zwembad draag ik gewoon een bikini en hier in NL ben ik togh niet te vinden op het strand dus ik ga alleen amar naar de zee in Marokkoo en dan loop ik dus alleen maar in een bikini

    Die mensen moeten zo'n maffe burkini dragen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    er zijn altijd wel jongens op het strand?


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Je hebt gelijk, ik ben (eigenlijk xd) ook moslima maar ik draag dus fijn een bikini. :Y)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hmm. Ik ben eigenlijk nog nooit een moslima in het zwembad tegen gekomen? (:

    Een paar marokkaanse meisjes in mijn klas vroeger moesten wel altijd verplicht mee gaan zwemmen en dat was dan in badpak. Maar ik weet niet hoe dat in hun vrije tijd zit (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Boerkini


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain