• Justin Drew Bieber

    deze naam staat in duizende harten van meisjes geschreven.
    deze naam zal nooit verledentijd zijn.wij moeten justin bieber steunen in moeilijke tijden.want de Bieberhaters proberen hem kapot te maken.De paparazzie zal er voor zorgen (net als bij elke zanger(es))dat Justin bieber aan de drugs ga zitten.ik zweer het je ik ben geen BIEBERHATER.maar het leven van een ster gaat nu eenmaal zo.justin bieber word gepest op het internet.Daarvoor Bieberfans moeten we hem steunen.maar soms steunen we hem te veel.hij kan niets nie meer normaal doen.hij word altijd weer gevolgd door Gillende fans.maar Bieberfans.zo zal het niet lukken.Hij wist het op voorand van dat het zo druk zou zijn.maar ik denk niet dat het leuk is om de hele tijd achtervolgd geworden.dat je elke keer weer in een kamertje moet opgesloten moet zitten om niet bespringd te worden.Dit komt recht uit men hart en is zeker niet van ene boek ofzow.maar FUCKING HOU ALLEMAAL UW BEK BIEBERHATERS!!en nog zoiets.Selana Gomez is nu met justin bieber.wees blij.en je mag niet jaloers zijn.srry dat ik miss nu jouw droom kapot maak.maar ik denk niet dat je zal verkeren met justin bieber.ik heb het een paar dagen geleden beseft.ik heb dagen ingezeten en alleen nog maar zitten denken aan Justin Bieber.maar weet maar zeker mensen dat je nog altijd kan dromen over hem,verhalen kan maken over hem..dagdromen over hem.Maar Verkering in het echt kom nooit uit.of je moet dik vet geluk hebben dta hij een oogje op hem hebt.en justin bieber zal denk ik nooit ene echt lief hebben.omdat wij mensen jaloers zijn op die meisjes die met hem verkering hebben.en hij is bang..bang om ons te verliezen..dus heb ook wat Respect voor hem.en wees alsjeblieft NIET JALOERS.en geloof niet altijd de boekjes.de waarheid weet alleen justin bieber zelf.niemand anders.jij niet ik niet en ZEKER DE JOEPIE NIET.Sommige zijn waar.maar andere dan weer niet en dat noemen we RODDELS.Hij heeft miss in het gezicht van de bieberhaters een Babyface.maar wij zien het als een cute gezicht.Bieberhaters vinden hem lelijk wij weer mooi.BIEBERHATERS gaan veel veeel veel te ver.EN KOM DAAR VOOR OP..

    Ben je het eens met me??
    geef reactie!


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    Niet. Nog. Meer. Justin. Bieber.

    edit: ik ging trouwens echt -plat- bij het lezen van dit overdreven fangirl-gedoe. Alsjeblieft zeg..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:56 ]


    ars moriendi

    Bieber for life.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Iets té overdreven o.o?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Puzzle schreef:
    Bieber for life.

    Sowieso.


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    (...)
    Sowieso.

    Danku, danku. ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Niet grof bedoelt, maar je hebt zojuist 5 minuten van je leven verspilt met die tekst te typen(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het enigste wat ik kan zeggen is:

    HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    alsof meneer bieber zich wat aan trekt van de haters op internet


    As travars

    HAHA, dit is grappig. Ik ben fan, maar dit is misschien toch wel íets over de top. Je hebt gelijk met het feit dat hij binnen 10 jaar aan de drugs is en verslaafd, zo gaat dat met elke ster. En ja, we supporten hem, maar sommige mensen gaan iets te ver. Hij heeft ook een leven, en hij heeft er voor gekozen om met fans om zich heen te leven, maar sommige mensen moeten zich nog realiseren dat hij hij ook een grens heeft. Als je een echte fan bent, dan begrijp je dat je soms afstand moet houden.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Wat heeft iedereen de laatste dagen op Q?!
    Niemand reageert meer normaal.
    &als je denkt dat Justin je niks boeit, dan heb je dat mis, je klikt toch wel even op dit topic om te kijken wat de maker nou weer heeft te vertellen..
    Ik ben het eens met KissJBxx.. Je ziet em bijna nooit meer lachen op foto's etc. Dat komt vooral omdat ie bijna geen privacy meer heeft en gewoon super moe is. Ook was ie eind 2010 ingestort. Dit gun je toch niemand, ook al is het Justin Bieber. Ik weet het, elke celeb heeft daar last van. Maar de meeste celebs hebben niet horde meisjes achter zich aan.
    Ik zal waarschijnlijk ook wel uit mijn dak gaan tijdens zijn concert 27 maart, maar dat is toch logisch of ligt dat weer aan mijn gekke hoofd?!

    DIT IS MIJN MENING!!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 22:27 ]


    Geen reclame, please.

    Wanneer gaan jullie doneren aan de kinderen in afrika die per 5000 per dag doodgaan? In plaats van je bekommeren om een gaar kind dat zingt en zielig is? :9~


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Puzzle schreef:
    Bieber for life.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    nog meer onzin over Jb,.. -.-
    ik zeg hier mr nie al teveel over,..


    Only those who listen can hear

    Bieber for life, zie je het voor je, al die oude vrouwtjes achter een opa aan rennen. Die obsessie duurt niet langer dan een jaartje (2 jaar).
    Ik zie geen mensen van 40 na 40 jaar nog naar justin bieber luisteren. (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Wanneer gaan jullie doneren aan de kinderen in afrika die per 5000 per dag doodgaan? In plaats van je bekommeren om een gaar kind dat zingt en zielig is? :9~


    You just owned everybody (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.