ik voel ben gewoon zoooooooo chagerijnig. echt álles gaat verkeerd bij mij. ik eet slecht en daardoor word de hele tijd alles zwart voor mijn ogen. ik heb de hele tijd ruzie met mijn ouders, en mijn zusje kan daar niet tegen, en ik kan er niet tegen dat mijn zusje huilt, dus probeer ik het goed te maken met mijn ouders, en zei denken dat dat alleen maar is omdat ik de volgende dag nog ergens heen wil en dat niet mag als ik ruzie heb, en daarom geloven ze me niet. bovendien heeft de vader van mijn vriendje kanker en gaat het al slecht met hem. ik ben een jaar geleden depressief geweest en dat weet hij, en nu gaat hij zich daar zorgen om maken. en dat wil ik niet, want hij kan dat er niet bij gebruiken. en nu is hij nog boos ook omdat ik heb gezegd dat ik wou dat ik hem het niet verteld had omdat hij zich dan nu geen zorgen zou maken. hij kan het er ook echt niet bij gebruiken, want zijn vader heeft nog maar ongeveer een maand te leven en daar heeft hij het nogal zwaar mee. heeft iemand enig idee hoe ik dat nog weer goed ga krijgen?
Misery lost company. It's so wrong. You gonna miss me now I'm gone.