• ik voel ben gewoon zoooooooo chagerijnig. echt álles gaat verkeerd bij mij. ik eet slecht en daardoor word de hele tijd alles zwart voor mijn ogen. ik heb de hele tijd ruzie met mijn ouders, en mijn zusje kan daar niet tegen, en ik kan er niet tegen dat mijn zusje huilt, dus probeer ik het goed te maken met mijn ouders, en zei denken dat dat alleen maar is omdat ik de volgende dag nog ergens heen wil en dat niet mag als ik ruzie heb, en daarom geloven ze me niet. bovendien heeft de vader van mijn vriendje kanker en gaat het al slecht met hem. ik ben een jaar geleden depressief geweest en dat weet hij, en nu gaat hij zich daar zorgen om maken. en dat wil ik niet, want hij kan dat er niet bij gebruiken. en nu is hij nog boos ook omdat ik heb gezegd dat ik wou dat ik hem het niet verteld had omdat hij zich dan nu geen zorgen zou maken. hij kan het er ook echt niet bij gebruiken, want zijn vader heeft nog maar ongeveer een maand te leven en daar heeft hij het nogal zwaar mee. heeft iemand enig idee hoe ik dat nog weer goed ga krijgen?

Misery lost company. It's so wrong. You gonna miss me now I'm gone.

Ten eerste, heel veel sterkte met alles, ik leef met je mee

ten tweede; kijk eens om je heen, zijn er alleen slechte dingen? vast niet probeer te genieten avn alle goede dingen, er zijn altijd mensen die het slechter hebben getroffen!

walking get's too boring, when you learn how to fly..

OMG dat is echt super erg tips heb ik niet sorry maar alvast veeeeeeeeel sterkte ermee

togh een tip blijf aardig tegen je ouders en probeer zo min mogelijk ruzie te maken misschien?

Allereerst kan je proberen minder aandacht te geven aan je ouders. Als ze bijvoorbeeld boos op je zijn, ze lekker laten schreeuwen en er gewoon naar luisteren. Als je niet terug gaat schreeuwen is het sneller voorbij.

En met je vriendje: Je kan niks voor hem doen; Je kan zijn vader niet ineens beter maken. Het enige wat je kan is er voor hem zijn. Zeg op een hele lieve manier dat je niet wilt dat hij zich op dit moment om jou zorgen gaat maken.
    Zeg dat hij alles bij je kwijt kan over zijn vader, en probeer hem te steunen.
    Ik weet niet hoe hij is en doet, maar ik weet zeker dat hij het vreselijk vindt.

Succes (flower)

I solemnly swear that I am up to no good.

Oooh, wat erg voor je

Sterkte (flower)

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Heel veel sterkte!
    mijn tips zijn:
    - ga meer eten, want als je zwart gaat zien ben je niet goed bezig
    - als je weer ruzie gaat maken met je ouders denk je aan je zusje en probeer je je in te houden
    - doordat je minder ruzie maakt mag je meer
    - probeer aan de goede dingen te denken dan wordt je niet terug depressief
    - steun je vriendje zo goed als je kan, hij heeft je nodig
    - als zijn vader er niet te veel last van heeft kan je misschien een verrassing regelen voor heel hun gezin

Ik hoop dat je hier iets aan hebt..

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Wat vervelend allemaal. Het lijkt een beetje op mijn leven af en toe! Ik zou proberen er zoveel mogelijk voor je vriendje te zijn. En laat je ouders maar kletsen, dat doe ik ook altijd en dan gewoon jaknikken want dan stoppen ze wel met zeuren en komt er ook geen ruzie!
    Als je wilt praten mag dat altijd! Succes en sterkte! (flower)

~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

dankjewell' jullie zijn echt geweldig. <3 en ik ga sommige van de tips echt opvolgen! (H)

Misery lost company. It's so wrong. You gonna miss me now I'm gone.