Ik word niet echt gepest, maar ze maken toch wel heel erg lullige opmerkingen. Een jongen sloeg me in mn buik, hy is erg hard en zo. Hy merkt nooit dat ie iemand pyn doet. En dan maakt hy van die lullige opmerkingen als Tokio HOMOtel en lopen ze dat dus de hele tyd te zeggen. Ik heb in een adere kals 2 meisjes die wel fan zyn, maar we hebben natuurlyk hele andere lestyden. Als ze nog steeds zo irritant en zo doen ga ik wel naar de mentor watn ik ben het zat dat ze me lopen te plagen en zo omdat ik fan ben. Ik ben het zat dat iedereen ze gay vindt, terwyl ze ze niet eens kennen! Dat is toch vet oneerlyk. Ik word eigenlyk er wel mee gepest, als ik goed nadenk. Ze lachen me elke keer wel uit, maar ik heb nog wel vrienden. En de meeste TH fans die gespest worden omdat ze fan zyn, hebben dat niet. Maar het lykt alsof myn vrienden soms niet voor me opkomen. 1 van mn beste vriendinnen was ook superfan, net als ik, en ineens was ze dat niet. En nu plagen byna alle jongens uit de klas [ de stille types niet] my omdat ik een Mega Th fan ben. Belachelyk, alsof ik hun pest war hun fan van zyn. En de grootste pester was vroeger een fan! Maar by 1000 Meere vond hy Bill gay worden. Ik denk echt, laat me lekker fan zyn waar ik fan van wíl zyn. Ik kom dus voor iedereen op die gepest wordt, omdat ik weet hoe het voelt als iedereen om je oren lult dat het gay's zyn. Ik trek me er niks van aan, maar pyn doet het wel. Ik haat het echt soms hor. Ik hoop dat ik mensen kan helpen. Probeer het te negeren en maiul me anders als het niet lukt. Ik zal proberen je te helpen. Ga naar je ouders of mentor. En ander sstuur je me maar een berichtje, ik wil je graag helpen, omdat ik er ook mee wordt gepest zeg maar.
Xoxo.
you're my favourite part of the day ~