Ik word wel gepest.
O.a. omdat ik fan ben, maar om wel meer dingen volgens mij, en ik weet niet waarom.
Ik durf helemaal niks meer aan te doen van TH etc.
Ik heb wel eens een paar klappen gehad en ze duwen je van de trap of gaan aan je tas hangen waardoor je ook van de trap kunt vallen, of ze haken je pootje, eigelijk doen ze teveel.
Een meisje bij ons op school wordt bijna elke week wel in elkaar geslagen.
Negeren helpt niet meer, en ik heb af en toe het gevoel alsof ik beter dood kan zijn..
Dat ik vind echt heel erg.
xxx
omgoshh:O
iCkk lees dit en iCkk vind het echt allemaal zó erg !
iCkk vind dat echt zó nergenS op slaan ! Mensen worden gepest en zelfs in elkaar geslagen en alles omdat die TH haters te stóm zijn om even goed naar TH te kijken of gewoon te accepteren dat je ergens fan van bent !
srry,, iCkk kan hier nogal boos om worden
maar bij mij in mijn vorige klas [ga nu naar middelbare:P] werden wel van die ***opmerkingen gemaakt over TH ,, echt de héle dag door,, zelfs door mijn beste vriendinnen,, en de laatste week bijv., iCkk liep door de gang en er zat daar een jongen van een andere klas [groep8,,dat wel:P] n0uww, iCk had een TH veSt aan dus hij roept: IEWWLL TH ! Die vieze ***homo's ,, ga je snél omkleden !
(
n0uww,, en ze maakten TH duS de hele dag door belachelijk,, maar ik trok me er gewoOn nixx van aan,, gewoOn negeren(A)
mah iCkk snap dat dat niet lukt als het erger is !
n'jaahh,, dat waS mn mening weer ff
]
STERKTE ALLEMAAL O.O !
xx. Marit
Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer