• hey Q.,

    zo'n twee weken geleden heb ik op de trein een jongen leren kennen, R., die toevallig de broer van een vriendin van T., een van mijn beste vriendinnen is. hij is enorm knap, soms grappig, houd van zelfde genre films als ik en is schattig, alleen is het blijkbaar een player...

    dit weet ik pas sinds daarnet, en het ding is, nu weonsdag had ik met hem afgesproken om bij mij thuis een filmpje te zien, maar nu ik weet dat hij er al zoveel voor mij heeft gehad, heb ik echt geen zin meer in die date...

    ik weet dat vooroordelen fout zijn, maar ik ben enorm bang om gekwetst te worden of om fouten te maken en meer van die shit.

    en ik weet nu dus niet wat te doen met die jongen! langs de ene kant denk ik, misschien kan dit iets moois worden, maar langs de andere kant, ik wil niet de zoveelste zijn, en als de relatie met mezelf niet eens goed zit, hoe moet een relatie met n ander dan lukken?

    kom nu alsjeblieft niet af met 'ja moet je voor jezelf weten', maar wat jullie zouden doen. help? alsjeblieft?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je kunt altijd wel een filmpje gaan kijken en dan gewoon afwachten hoe hij doet?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Probeer het gewoon, en zodra je begint te vermoeden dat hij je playt, maak je het gewoon uit. of je playt hém.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Gewoon die ene date proberen. Die ene date hoeft niet meteen te betekenen dat jullie aan elkaar vast zitten.


    Your make-up is terrible

    ik zou het proberen (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Assassin schreef:
    Gewoon die ene date proberen. Die ene date hoeft niet meteen te betekenen dat jullie aan elkaar vast zitten.

    .. als plakband.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    gew die date proberen,... en kijken hoe hij is,.. als ie je probbert te playe weet je genoeg ,..


    Only those who listen can hear

    Probeer gewoon een filmpje met hem te kijken, als hij wat met je doet( bijvoorbeeld zoenen) doe je mee. Maar je moet dan nog niet echt verkering met hem nemen ofzo. Wacht af. ALs hij met andere meisjes playe , zou ik niet
    met hem nemen;)


    Heart in an amor.

    Vultures schreef:
    (...)
    .. als plakband.

    Die vond ik even grappig haha :')

    OT: Gewoon proberen en als je wat vermoedt, wegwezen.


    Hope goes lost but never dies.

    Assassin schreef:
    Gewoon die ene date proberen. Die ene date hoeft niet meteen te betekenen dat jullie aan elkaar vast zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou gewoon afspreken met hem, je weet pas hoe de situaie en de spanning is, als hij ook werkelijk bij je is,
    Je zult wel merken of je je op je gemak voelt bij he, of je jezelf kan zijn met hem, of dat je ander gedrag hebt dan normaal.


    I'm in love with you and all your little things

    Als je twijfelt, niet doen... Als je weet dat hij een player is doe je je zelf alleen maar pijn. Ook al lijkt het moeilijk, niet doen. :] (Vind ik)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gewoon lekker filmpje kijken samen, en afwachten wat er van komt. 1 date maakt jullie nog niet gebonden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Don't

    Ik val ook altijd op de verkeerde jongens en je kunt er ook problemen mee krijgen..


    Me so good.

    Ik vind dat je het moet proberen. Misschien heb je wel een positiever gevoel na de date of net niet. Dan weet je waar je staat voor je gevoel en kan je alsnog beslissen of je nog verder contact wilt of niet.


    -

    ik zou het gwn doen, misschien heb jij wel spijt als je het niet doet, en hij wel spijt van dingen die hij eerder heeft gedaan.
    geef hem een kans