• Ik haat mensen die roddelen. Wie haat hun ook?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het is natuurlijk wat je over roddelen verstaat. Roddelen is leugens over elkaar verspreiden en daar kan ik niet ik niet tegen. Maar gewoon over iemand praten achter hun rug om doet iedereen wel eens. En als ze over mij roddelen/achter mijn gat kletsen, maakt mij dat echt geen zak uit :'D


    Olive

    Ik haat roddelen, maar stiekem denk ik dat vele mensen het wel eens doen, ik ga ook niet zeggen dat ik niet roddel, want dan zou ik liegen ik doe het soms ook wel, ook al heb ik er een hekel aan als anderen roddelen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik kan er echt nie tegen als mensen roddelen,... zelfs nie als ik mijn naam of men bff's naam bij iemand voor hoor kome,...-.-


    Only those who listen can hear

    Moi


    Stop wishing, Start doing..

    ik roddel zelf ook.
    ik roddel heel veel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik roddel ook wel eens, maar eigenlijk (bijna) alleen over dingen die gebeurd zijn en meestal niet over hoe ik een persoon vind, maar soms ook weer wel. Meestal is het wel positief ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    er zijn mega veel mensen op school die over mij roddelen, terwijl ik totaal niet boeiend ben ofzo :')

    ik zou zelfs ni wete waarover te roddele bij mij (ja ik ben saai (nerd))


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik haat mezelf niet (krul)


    -

    Vultures schreef:
    Eh, ik doe het zelf ook wel zo'n beetje. Ik ken niemand die het níet doet.
    Ja, het is inderdaad erg kut als iemand gemeen over je praat.. Maar volgens mij is het iets menselijks.


    Life is a beautiful struggle

    Iedereen roddelt? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.