Eh, ik doe het zelf ook wel zo'n beetje. Ik ken niemand die het níet doet.
Ja, het is inderdaad erg kut als iemand gemeen over je praat.. Maar volgens mij is het iets menselijks.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Vultures schreef: Eh, ik doe het zelf ook wel zo'n beetje. Ik ken niemand die het níet doet.
Ja, het is inderdaad erg kut als iemand gemeen over je praat.. Maar volgens mij is het iets menselijks.
Dat ligt eraan op wat voor manier er geroddeld wordt. Iemand compleet zwart maken, daar heb ik een hekel aan en dat doe ik niet.
Maar 'gewoon' roddelen, dat doe ik wel. Net zoals iedereen.
ik roddel zelf ook , mijn vriendin zegt dan wij roddelen niet we geven onze mening. Maar, niemand zal durven over mij te roddelen dus daar maak ik me niet druk om, & áls ze het doen, dan scheld ik diegene verrot (:
[ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:06 ]
Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..
Carcass schreef:
Ik vind het natuurlijk stom als mensen roddelen, maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook soms doe.
Ik doe het ook maar niet zo slecht. Maar ik kan er dus echt niet tegen dat mensen over mij gaan roddelen en zekker niet dat ze voor mijn neus zitten en de heletijd kijken.
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse