Ik zit met een probleempje.
In november ben ik met de school op driedaagse geweest. Ik lag toen op de kamer met vijf andere personen waarvan ik er twee niet kende. De tweede avond wou ik me douchen, maar er waren al mensen voor mij geweest, dus de vloer stond nogal onder water. Ik heb thuis nooit een douche gehad, dus ik wist niet dat je het doek in de douche moest doen en achteraf stond de badkamer nog eens dubbel zo hard onder water.
Een van de meisjes die ik niet kende, begon toen op mij te schelden en te zeuren dat ik de badkamer nu mocht dweilen. Dat vertikte ik, omdat zij de badkamer voor mij ook gebruikt had en die toen al onder water stond.
Ze bleef maar zeuren en klagen en ik ben gewoon met een vriendin de kamer uit gelopen. Ze is achter me aan gekomen en schold me op de gang uit terwijl iedereen dat dus hoorde. Ik ben verder gelopen tot aan de eetzaal, omdat we bijna moesten eten. Toen kwam mijn leerkracht vragen wat er mis was en ik ben beginnen wenen, omdat ik gewoon niet wist wat doen.
Zij is toen met dat meisje gaan praten en ik heb achteraf de badkamer mogen kuisen met mijn vriendin die niets gedaan had en de leerkracht die zo lief was om te helpen.
Dat meisje is toen nog de hele avond pissig geweest, schold mij ieder moment uit, gooide haar lege flesjes op mij, zei tegen haar vriendin hoe lelijk ze me wel niet vond en zovoort.
Ik trok het mij niet aan, omdat ik hoopte dat ze wel zou stoppen.
Niet dus. We zijn nu al twee maand verder en élke keer als ze me ziet scheld ze me nog uit voor lelijk wijf. Daar trok ik me niets van aan in het begin, maar dit begint nu wel echt te vervelen. :x
Ik reageerde er in het begin niet op, maar nu heb ik zo al enkele keren vriendelijk geglimlacht en gezwaaid naar haar, maar dat heeft blijkbaar geen positief effect.
Ik krijg ook niet de kans om er op in te gaan omdat ze het altijd zegt als ze voorbij loopt en alweer weg is als ik iets zinnigs weet te zeggen..
Ik heb dit al tegen mijn ouders en leerkracht gezegd en de school ging er mee praten. Dat heeft een week gewerkt, maar nu doet ze gewoon weer verder. >.<
Hebben jullie een idee hoe ik van haar af kan geraken?
Let the Night embrace you