• Wat verander jij dan?
    Ik denk dat ik mijn ogen dan bruin wil x| Mensen verwachten dat ik een neuscorrectie zou gaan nemen, maar nee x']

    Minder dikke bovenbenen.


    Sweet dreams will come true.

    Minder dik zijnxD


    Music is the new sex

    Waarom willen veel mensen dunner zijn. Ik ben ook niet het dunst, maar ik ben wel blij dat ik daardoor vormen heb en geen plank ben x|


    Ik wil wat dunner zijn, nouja, zal het zo zeggen: afvallen. De weegschaal word niet blij van mijn gewicht ^^' En néé, ik heb géén anorexia (voor mensen die gelijk het meest verkeerde gaan denken.)

    ik wil een beetje groter zijn want 1m63 is nogal klein en zeker als je zus groter is dan je terwijl ze nog maar 13 is en ik 16 -_-' *sigh*
    xXx


    But love's a malady without cure

    Ik wil..omg mss klinkt het raar... meer tanden!

    (ik heb niet een normaal gebit, afwijking)


    It's heavy but you are not the only one

    nja, ook wat slanker zijn zeker ^^

    alles ??

    ik zou men ogen bruin willen en men haar zwart en ik zou men neus kleiner willen

    kort om ik zou me helemaal verandre x33xD


    A. ikmisje.

    Mijn haar !! Die krullen kei erge van zich zelf ik wou dan stijl haar hebben.

    een stijltang ;)
    echt een Gewéldige uitvinding xD
    xx


    everybody needs a song.

    me tenen


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    dunner en al die puisten/mee-eters voorgeod verwijderen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mn rug is lelijk..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik zou die paarse vlekken van mijn been weg willen hebben. [ik heb een ziekte aan mijn aderen waardoor heel mijn linker knie paars wordt en ik paarse vlekken krijg op mn been als ik het koud heb] Maarja, gebeurd toch niet, dus ik moet er maar mee leven.


    Mew <3

    uhm ik zou graag wat langer willen zijn(A) en indeed ook voorgoed van puistjes enzo af zijnxD


    Why don't you break my heart

    tja als ge de kleur van u oge wil verandere draag dan gewoon is een dagje kleurlenze
    ze zijn wel duur spijtig genoeg maar wel mooi
    ik zou iets groter wille zijn
    ik ben maar 1.66 ofzo
    (H)