• Misschien hebben jullie het topic; Vriendinnen via Q wel gelezen.
    Het klopt dat ik in Zeeland woont, en zij in Limburg.
    Het probleem is dus; de afstand.
    Heeft iemand misschien ideetjes om naar d'r toe te gaan? Want mijn moeder wilt me niet brengen, vind ze te ver weg, en met de trein kost best wel duur + ik ben nogal blut.
    Ik mag nog niet werken, ik ben 'te jong'. Stomme maatschappij.
    Dus iemand ideeën hoe ik tóch naar d'r toe kan gaan?
    Want ik wil d'r echt heel graag zien, want ze is echt belangrijk voor me geworden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:49 ]


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    Voordeelurenabonnement :)


    Life is hard and then we die

    Miss kan ze eens naar jou komen (krul)
    En als je terug geld hebt kan je naar haar gaan (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Spreek een punt af die ongeveer even ver is voor jullie beide. Bijvoorbeeld in Tilburg ofzo. Of zo'n treinkaart van de kruidvat of blokker halen ofzo waar je voor een bepaald bedrag 1 dag door heel NL kan reizen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:51 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb exact hetzelfde.
    Als één van jullie in of dicht bij een 'shopstad' woont, ga dan met enkele vriendinnen gaan shoppen en spreek daar af (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Spreek samen af om in de vakantie te reizen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Papercut schreef:
    Spreek een punt af die ongeveer even ver is voor jullie beide. Bijvoorbeeld in Tilburg ofzo. Of zo'n treinkaart van de kruidvat of blokker halen ofzo waar je voor een bepaald bedrag 1 dag door heel NL kan reizen.


    De hema heeft nu een aanbieding voor 13,50 door heel nl reizen.


    SLOAN.

    Spreek af in de vakantie om te blijven logeren, dan is het op zich niet zo duur. Of spreek een dagje in het midden af.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je kunt ook samen op vakantie gaan, of zij kan naar jou toe komen. Of je kijkt je ouders heel lief met van die grote puppy-ogen aan en vraagt of ze je willen brengen, en dan beloof je in ruil daarvoor iets anders te doen ofzo.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:55 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MONSTERBEAR schreef:
    Spreek samen af om in de vakantie te reizen?

    Nouja dat is nogal een probleem omdat we beide onder de 15 zijn.. Dus dat gaat hem niet echt worden. (:


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.