• Hey hey hey...ik ben al enkele dagen bezig om mijn stories proberen op Quizlet te krijgen na die crash.
    Ik weet hoe het werkt, maar het lukt niet.

    Ik probeerde eerst mijn hoofdstukken terug te vinden door Dit...maar ik wist niet meer wat ik precies had geschreven, dus ging ik maar via google zoeken.

    Ik ga naar google, tik mijn storie in en krijg dit resultaat. Ik klik op in cache en krijg telkens dit bericht weer.
    Ik snap het niet want dit zijn mijn instellingen..Misschien zie ik iets over het hoofd ofzo.
    Kan iemand me helpen? Het zou best handig zijn :')
    Greetzzz


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik snap zelf ook geen ene drol van waar mijn hoofdstukken zijn maar het boeit me geen flikker xD


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Dat die stories niet openbaar zijn komt volgens mij doordat je ze voor februari niet openbaar had staan. Dat had ik ook namelijk. Dus ik denk dat je ze dan toch via de hoofdstukkenzoeker moet vinden. ;o

    Mosseljongen schreef:
    Dat die stories niet openbaar zijn komt volgens mij doordat je ze voor februari niet openbaar had staan. Dat had ik ook namelijk. Dus ik denk dat je ze dan toch via de hoofdstukkenzoeker moet vinden. ;o

    Goosh dan zit ik met een probleem :')
    damn >.<


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan moet je even instellen dat je automatisch inlogt. Of het betekend dat het niet jou story is. :(


    Love sheds light one the darkest of times

    TheWay schreef:
    Dan moet je even instellen dat je automatisch inlogt. Of het betekend dat het niet jou story is. :(

    dat werkt niet :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Komt doordat je je stories niet op openbaar had staan. Je moet ze dus allemaal via hoofdstukzoeker zoeken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.