• Heey,
    Ik heb alleen nog een vriendin van Primrose nodig. ;]
    Hier is de story als je wil weten waar het over gaat. ;]
    KLIK

    Wat ik wil weten.
    Gehele naam (voor en achter):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving+Foto):
    Hobby's:
    Familie (iets kort over haar familie):
    Extra:



    (flower)
    Ik kies niet de eerste, maar de beste. Tenzij er maar 1 iemand reageert. ;']

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 15:55 ]


    I hope your love will lead you ones to my door,but if it don't; stay beautiful <3

    Eww, sorry, de titel klopt niet. Het moet zijn: Rol nodig. :$


    I hope your love will lead you ones to my door,but if it don't; stay beautiful <3

    Gehele naam (voor en achter): Anna Smith
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, bescheiden, kwetsbaar, grappig, iedereen heeft een zwak voor haar.
    Uiterlijk (beschrijving+Foto): Anna is Aziatisch, klein en schattig. Haar ogen zijn zo donkerbruin dat het bijna zwart is.
    Hobby's: Pokeren (euh, kon niks anders verzinnen xD)
    Familie (iets kort over haar familie): Anna komt uit een gezin met 7 kinderen. drie zusjes en broertjes, ze is de oudste. Haar moeder is Aziatisch en haar vader Amerikaans, daarom is haar achternaam Smith en heet ze Anna.
    Extra: Succes met je story. :)
    Meld je even als ik de rol heb ?

    Gehele naam (voor en achter): Joanne Nore Robyn Johnson
    Leeftijd: 15
    Karakter: ze heeft geen mening en vind alles goed wat andere doen.
    Uiterlijk (beschrijving+Foto): Joanne Nore Robyn heeft blond haar en een zwarte bril, haar ogen zijn gifgroen maar ze draagt vaak bruine kleurenlenzen. Ze is lang en slank.
    Hobby's: Ballet
    Familie (iets kort over haar familie): Haar vader is Engels en daarom heeft Joanne Nore Robyn een licht accent. Haar moeder is Amerikaans. Ze heeft een klein zusje van 3 jaar. Lila
    Extra: nee.