• veelen bij mij op zchool vinden jonhy deph een heele goede actuur maar waarom ik snap dat niet echt oke hij is geniaal in de piris of de carabibien maar ie hij echt zo bizonder??

    Hij heeft gewoon altijd geweldige rollen en hij acteert echt goed! Ik vind 'm echt in zo goed als iedere rol passen.

    Hij speelt altijd rollen die hij zelf wilt en hij is geweldig no matter welke rol hij speelt, hij kan het alles, misschien moet je wat meer films van hem kijken dan zie je misschien wel waarom mensen hem zo goed vinden, ik persoonlijk vind hem helemaal geweldig alle films van hem gezien en geen een die ik niet goed vond ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hij is een van de weinige acteurs die de raarste rollen kan spelen :')
    The Mad Hatter, Willie Wonka, Jack Sparrow enzovoort.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nu moet ik me inhouden geen opmerking te gaan maken over je schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Nu moet ik me inhouden geen opmerking te gaan maken over je schrijven.


    Wie niet (zip)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ivan schreef:
    Nu moet ik me inhouden geen opmerking te gaan maken over je schrijven.


    Kijk, ik zou het niet raar gevonden hebben als ze 12 was. Maar ik kan amper geloven dat ze evenoud is als ik. 15 Jaar.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    1. Je bedoelt zeker Jonny Depp
    2. Hij is in al zijn rollen geniaal. Echt alle rollen. Je moet denk ik meer dan een film van hem zien om te weten hoe goed hij is. Hij kan volgens mij egt alle rollen spelen en alle karakters(A) Voor mij is hij de beste acteur en mijn grote voorbeeld


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Hij heeft talent, is hot, ... hij heeft het allemaal om een beste acteur te zijn! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jah hei is een heele goeie akteur en is heel goed in pirets off de carribenen Hij ziet erg goet uit en kan gweldig akteren


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hij heeft altijd geniale rollen en is gewoon een steen goede acteur.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hou van hem! En van Heath Ledger! Maargoed hij speelt echt mooie rollen en prachtige typetjes. En hij is een uniek acteur wat hem ontzettend aantrekkelijk maakt.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Arrow schreef:
    Hij speelt altijd van die geniale rollen, bijvoorbeeld in Alice in Wonderland _O_


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het is Johnny Depp.
    en, omdat hij een heel speciale manier van acteren heeft, vinden de meesten hem zo geweldig. Niemand anders zou Jack Sparrow zo kunnen spelen, of de Mad Hatter, of wat dan ook. Johnny kan heel veel verschillende rollen aan, wat veel andere acteurs niet kunnen. Hij zit niet vast in 1 bepaald genre film, terwijl andere acteurs dat wel hebben. Daarom is hij zo speciaal en geweldig.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Arrow schreef:
    Hij speelt altijd van die geniale rollen, bijvoorbeeld in Alice in Wonderland _O_


    hij speelt altijd wel leuke rollen en zijn films zijn echt geweldig.


    you only live once

    potlood schreef:
    omg hij is egt een goede acteur hoor XD


    Hope goes lost but never dies.