• Om dat ik àl mijn verhalen kwijt ben,begin ik een nieuw.
    dit is het verhaal:

    Het toverschool toernooi wordt opnieuw georganiseerd. 4 scholen,elk hun eigen Kampioen.Océane en de andere nemen het tegen elkaar op in gloednieuwe opdrachten,gevaren en zoek tochten.
    Het wordt gevaarlijker dan ooit,als een nieuwe vijand opstaat. Machtiger en sterker dan de Heer van het duister ooit was. Een vijand uit het verre verleden,bevrijd uit een ingevroren slaap.
    Terwijl ze moeten strijden voor de Vuurbeker en vechten voor hun leven moeten ze de grootste opdracht vervullen.
    In hun hart.
    Ze moeten kiezen, vechten voor eeuwige roem of hun geliefde.


    Ik zoek de rollen:
    -3 Toverschool Kampioenen.
    Bitches.
    Beste vriendinnen Kampioenen.
    Véél Leerlingen
    VIPpas


    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:

    de 3 kapioenen mogen hun school zelf verzinnen. Hogwarts is al bezet!
    School + eventueel foto:
    (Land: )
    Jaar:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Karakter: (Uitgebreid)
    Uiterlijk: (Foto + Beschrijving)
    Bloed:
    Crush:Zelf verzinnen! + foto
    Toverstok:
    Huisdier:
    Patronus:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 21:27 ]

    Moet de school dus Durmstrang of Beauxbatons zijn, of mag je zelf een naam verzinnen?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 21:03 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Moet de school dus Durmstrang of Beauxbatons zijn, of mag je zelf een naam verzinnen?

    Je mag àlles zelf verzinnen (:

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Je mag àlles zelf verzinnen (:


    Oké, en dat geld dus ook voor de afdelingen? Of moet ik me daar wel aanhouden met Slytherin, Gryffindor etc.?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    (...)

    Oké, en dat geld dus ook voor de afdelingen? Of moet ik me daar wel aanhouden met Slytherin, Gryffindor etc.?

    afdelingen mag je ook zelf verzinnen (:

    Rol: Toverschool kampioen
    Naam: “Sofia” Celestina La Reina
    School: Hermosa Palos, het ligt net buiten alle grote steden en tegen de Atlantische Oceaan aan. Het is erg sfeervol ingericht en lijkt redelijk veel op het interieur van dat van Hogwarts. Er worden veel wedstrijden gehouden en er zijn velden om Quidditch op uit te oefenen. De school is voor zowel jongens als meisjes.
    Land: Spanje
    Jaar: 7e jaar, ze is dus 17.
    Afdeling: Er zijn verschillende afdelingen op de kleine Spaanse toverschool: La astucia, la valentía, el inteligente, el confiable. Letterlijk vertaald van Links naar rechts: de sluwe, de dappere, de slimme en de betrouwbare. Sofia is bij La Astucia ingedeeld, te vergelijken met Slytherin.
    Reden voor afdeling: Sofia is een meisje die erg bot en kattig over kan komen, ze is erg sluw en gaat met dingen tot het bittere eind, maakt niet uit of ze er voor moet vals spelen. Tevens zat heel haar familie in dezelfde afdeling als zijzelf.
    Karakter: Sofia is een meid met veel pit en die niet snel op haar tenen word getrapt. Als Sofia iets bereiken wilt, gaat ze er ook echt tot het bittere eind voor. Het maakt haar dan niks meer uit hoe ze het doel bereikt, als ze het maar bereikt. Ook is Sofia erg slim en weet ze overal wel een oplossing voor, hierdoor haalt ze ook altijd voldoendes op school terwijl ze er helemaal niet veel moeite voor doet. Tegen haar vijanden kan Sofia vooral erg bot zijn en kattig overkomen. Tegen haar vrienden is Sofia een heel ander persoon, ze is tegen hun erg zorgzaam en vriendelijk. Sofia houdt ervan om in de belangstelling te staan en zet zichzelf graag op de 1e plek. Een tikkeltje eigenwijs is ze ook wel, waardoor ze altijd haar zin wilt doordrammen. Ook is ze nog erg sportief, een echte fashionista en roddeltante en is ze altijd wel in voor een grapje.
    Uiterlijk: Sofia heeft prachtige zwarte gekrulde haren die soepel langs haar hartvormige gezicht vallen. Door haar volle Spaanse afkomst heeft Sofia een gebruinde huid waardoor het net lijkt of ze uren in de zon heeft gelegen. Ook heeft Sofia erg donkere ogen die worden omringd met een paar donkere wimpers. Volle rood getinte lippen vallen ook in het gezicht, net zoals haar natuurlijke blos op haar wangen. Sofia is niet een erg lang meisje, zo rond de 1.65 en heeft een smal postuur, wel heeft ze de vrouwelijke rondingen, iets waar ze maar al te trots op is en wat de jongens ook leuk schijnen te vinden. Buiten schooltijd draagt Sofia graag jurkjes in lichte kleuren, vooral wit, lichtblauw of roze. Ook draagt ze graag accessoires en zal je haar altijd met pumps of ballerina’s zien lopen. Meisje op de foto is Naya Rivera.
    Bloed: Trots volbloed
    Crush: Sofia is een meisje die droomt over de perfecte jongen. Ze heeft al behoorlijk wat vriendjes gehad, maar is nog steeds niet de perfecte tegen gekomen. Ze weet nu dus al zeker, dat die persoon niet op haar eigen school te vinden is, maar nu het Toverschool Toernooi eraan komt, kan daar dus misschien wel is verandering in komen.
    Toverstok: Kastanje, 26.4 centimeter, redelijk buigzaam en als kern een feniksveer. Erg goed geschikt voor Bezweringen.
    Huisdier: Sofia heeft geen huisdier, sinds haar kat vorig jaar is overleden.
    Patronus: Sofia haar patronus is een pauw, waarschijnlijk door al haar trots.
    Extra: Sofia droomt ervan om beroemd zwerkbalspeelster te worden, ze is wachter in haar afdeling en erg goed ook. Bezweringen is het favoriete vak van Sofia en ze steekt er dan ook veel tijd in. / Rest mag je allemaal zelf verzinnen. Schooluniform.

    Waarschuw je, wanneer je begint en of ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 12:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik vul even het lijstje in


    "Ignite, my love. Ignite."

    IN welke tijd speelt dit zich af?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam:Keira Moreau
    leeftijd:14
    Rol:beste vriendin
    School + eventueel foto: Beaubatons
    (Land: )frankrijk
    Jaar: 4e
    Afdeling: (beaubatons heeft tog geen afdelingen?)
    Reden voor afdeling:/
    Karakter: (Uitgebreid) keira is een heel lief typisch frans meisje. Ze is heel dun en fijn en heeft blond haar. Ze is lief tegen iedereen en word niet snel boos. Ze heeft niet echt een gevoel voor humor maar iedereen houdt nogsteeds van haar. Haar lievelingskleur is licht roze en ze heeft een goed gevoel voor mode enzo (maar meestal draagt ze minstens een kleding stuk dat roze is)
    Uiterlijk: (Foto + Beschrijving) blond, dun en lange benen, roze wangen en rode lippen.
    Bloed: hoe bedoel je???? zoals vollbloed of modderbloedje enzo? als dat zo is dan is ze vollbloed maar ze is niet arrogant zoals de meeste.
    Crush:Zelf verzinnen! + foto chris
    Toverstok: Palissander hout, 31 cm, kern veer van een sfinx
    Huisdier:tiffany
    Patronus: een sfinx
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 10:52 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    kun je mij een pb sturen als je je eerste hoofdstuck hebt??


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    ik heb geen zin om een rol in te vullen (nu niet)
    maar ik wil wel de link van je story^^, als je die straks bent begonnen(:


    Me so good.

    VIPpas schreef:
    IN welke tijd speelt dit zich af?

    In het jaar 2021,verre toekomst dus.

    TheDarkness schreef:
    (...)
    In het jaar 2021,verre toekomst dus.


    Oke maar ik ben heel slim geweest -uch uch-
    Ik heb quizlet weg geklikt dus moet ik heel die lijst weer in gaan vullen. maar nog eens tel vragen: Hoe oud is de kampioen van hogwarst? Hoe heet die? IN welk jaar en welke afdeling zit die?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke maar ik ben heel slim geweest -uch uch-
    Ik heb quizlet weg geklikt dus moet ik heel die lijst weer in gaan vullen. maar nog eens tel vragen: Hoe oud is de kampioen van hogwarst? Hoe heet die? IN welk jaar en welke afdeling zit die?

    De Kampioen van Hogwarts is 18 jaar en heet Océane. Ze zit in het Zevende jaar,Slytherin.

    TheDarkness schreef:
    (...)
    De Kampioen van Hogwarts is 18 jaar en heet Océane. Ze zit in het Zevende jaar,Slytherin.


    Oke :)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Veel leerlingen
    Volledige naam: Sarita Tricia Schneider
    Bijnaam: Sar, Sarit
    Leeftijd: 17

    de 3 kapioenen mogen hun school zelf verzinnen. Hogwarts is al bezet!
    School + eventueel foto: hogwarts
    (Land: ) Engeland
    Jaar: 7e
    Afdeling: Griffoendor
    Reden voor afdeling: Ze is totaal niet geniepig en doet alles bij iedereen in het gezicht. Ze is ook niet slim. En ze is bij nergens bang voor.
    Karakter: (Uitgebreid) Sarita is een drukke spontane meid die niet bevoordeeld is op Zwaderich. De helft vind ze zelfs aardig. Sarita is sportief en te druk. Ze komt meestal dom over op mensen terwijl ze best niet extreem dom is. Sarita houd van avontuur en gaat geen ene uitdaging uit de weg. Ze houd van weddenschappen die ze ook altijd wint. Sarita kan niet stil zitten en moet altijd iets te doen hebben. Maar Sarita plant nooit iets van te voren in en ziet wel hoe de dingen lopen. Dat is dan ook haar motto: Denk niet aan morgen denk niet terug aan het verleden, maar richt je op het heden. Sarita heeft geen richtings gevoel en verdwaalt snel maar kan er uiteindelijk weer wel om lachen. Sarita is altijd vrolijk, bijdehand.
    Uiterlijk: (Foto + Beschrijving) Sarita heeft meestal mascara, oogpotlood en nagellak op. meestal heeft ze een ketting om en oorbellen.
    Bloed: volbloed
    Crush:Zelf verzinnen! + foto Redley. Foto komt nog
    Toverstok: 19 cm. eik. haar van een meermin
    Huisdier: een hamster
    Patronus: een fee
    Extra: ze kan het redelijk goed vinden met Océane


    "Ignite, my love. Ignite."