• Vroeger als klein meisje had ik een Rat, Pluk.
    dat beestje was me alles. maar zoals iedereen weet, komt aan elk leven een einde.
    het is echt al enorm lang terug. maar van de week droomde ik over twee ratten die ik weg moest geven en toen pas besefte dat ik ze zelf wilde hebben.
    toen ik wakker werd ben ik in huilen uitgebarsten en besefte ik dat ik het enorm miss.
    niet spesifiek Pluk. ja die ook, wat die ging werkelijk overal mee naartoe in me capison. en ik hield gewoon zielsveel van het beestje.
    maar ik miss nog het meeste dat ik iets voor mezelf heb.
    ja, bij me vader hebben we een kat en bij me moeder hebben we er wel 4 en een konijn. maar die zijn niet echt van mij. ja het konijn, maar dat zit buiten.
    ik wil gewoon iets dat altijd bij me kan zijn.
    nu ben ik binnenkort jarig en vroeg mijn moeder wat ik wilde hebben. maar ik wil dus weer een rat.
    iets wat dus niet kan vanwege de scheiding van mijn ouders.
    daarbij mag ik hellemaal geen dieren meer van mijn vader. omdat ik toen ik twee fretten had. ik er voglens hem niet goed voor zorgde. maar toen ik ze kreeg waren ze al enorm ziek. en dus mocht ik er van hem niet mee spelen. ja raar he dat ik er dan niks mee doe, als me dat verboden wordt ><
    maar ik wil gewoon weer een beestje hebben dat echt van mij is.
    het klinkt mischien kinderachtig ofzo.
    maar altijd als ik verdrietig ben heb ik iets nodig waar ik me prettig bij voel. dat ik dus bij mij altijd al dieren geweest en nu heb ik gewoon al zo lang hellemaal niks meer.
    en pas toen ik die droom had besefte ik het echt., ;x

    -wie hecht er nogmeer zoveel waarde aan zulk soort dingne?.,

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 19:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is toch normaal als je een huisdier hebt en het sterft dat je het mist ookal is het een rat ofzo..
    Ik heb een hond en kat en soms denk ik er aan en ik dink ni da ik die ga kunnen missen ookal weet ik dat het ooit gedaan ga zijn..
    Ik zou eigelijk ni wete wa ik zou doen moest ik geen hond meer hebbe da is hier dan zo leeg en stil..


    Stop wishing, Start doing..

    Awww. Dat lijkt mij echt zó tof, hè. Zo'n klein ratje de hele tijd bij je :V Of een fretje o.i.d. Awww, ik vind niet dat je je aanstelt 'fzo hoor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pluk <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serophina schreef:
    Dat is toch normaal als je een huisdier hebt en het sterft dat je het mist ookal is het een rat ofzo..
    Ik heb een hond en kat en soms denk ik er aan en ik dink ni da ik die ga kunnen missen ookal weet ik dat het ooit gedaan ga zijn..
    Ik zou eigelijk ni wete wa ik zou doen moest ik geen hond meer hebbe da is hier dan zo leeg en stil..

    ik bij mij kat


    Shoganai i ne~

    Oh, dat snap ik wel (:
    Ik weet alleen niet zo snel een oplossing...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap je punt wel.
    Ik was vroeger altijd alleen en daarom kreeg ik een hond om me gezelschap te houden. Is een andere situatie maar wel vergelijkbaar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.