• Juist, ik weet niet waar anders ik dit kan vragen.

    Hebben er Quizletters mee te maken, en bestaat er iets om het te verbergen op een zwemfeest? Waterproof foundation ofzo >.>?, All-body covering swimsuits :'D?
    Of moet ik gewoon niet naar dat feest gaan, ookal is het 'verplicht' door onze school .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:30 ]

    Uhm, wat zijn automutileren? -a- En waterproof foundation/mascara is overal wel te koop. ;3


    It's time to be happy again.

    Automutileren is toch iets van snijden? Of denk ik nou helemaal fout?
    Maar iig, ja, waterproof foundations of veel armbandjes (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik weet niet of je dat goed kan verbergen. Ligt er ook aan waar het zit, zeg maar, toch?
    klinkt misschien beetje raar, maar sommige mensen doen het op andere plaatsen dan andere mensen x)
    Je kunt natuurlijk ook gewoon niet gaan. Je gaat er vast niet dood van..

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:31 ]


    Felix

    Zweetbandje, veel armbandjes, waterarmbandjes..?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Carcass schreef:
    Automutileren is toch iets van snijden? Of denk ik nou helemaal fout?
    Maar iig, ja, waterproof foundations of veel armbandjes (:


    Ja, en alleen armbandjes gaat mij niet verder helpen

    CrazyChicken schreef:
    Ik weet niet of je dat goed kan verbergen. Ligt er ook aan waar het zit, zeg maar, toch?
    klinkt misschien beetje raar, maar sommige mensen doen het op andere plaatsen dan andere mensen x)
    Je kunt natuurlijk ook gewoon niet gaan. Je gaat er vast niet dood van..


    Ja, daarom zei ik :'D ik heb meer dan alleen armbandjes nodig. & ik hoop dat ik hier niet nògmeer problemen met school van krijg als ik niet ga >.<

    Automutilatie = zelfbeschadeging, ik heb het opgezocht. ;3 Uhm ik zal maar niet gaan zeuren hierover, maar ik denk dat je dan toch het beste een héél goeie foundation kan gebruiken! Of strakke armbandjes eromheen.


    It's time to be happy again.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ja, en alleen armbandjes gaat mij niet verder helpen


    Oh uuhm, een meisje uit mijn klas deed altijd van dat soort van verband eromheen en zei dat 'r pols gekneust was xd.
    Maar verder, succes (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nightingale schreef:
    Automutilatie = zelfbeschadeging, ik heb het opgezocht. ;3 Uhm ik zal maar niet gaan zeuren hierover, maar ik denk dat je dan toch het beste een héél goeie foundation kan gebruiken! Of strakke armbandjes eromheen.


    Jup, armbandjes heb ik altijd om, maar ik doe het dus niet alleen op m'n polsen

    Ehh, een boerkini aantrekken? oké slecht idee. ;3 Uhm tsja, het enige wat ik nog kan bedenken is "ziek" melden.


    It's time to be happy again.

    Je beste optie is waterproof foundation. Of de gouwe ouwe 'Ik heb mijn maandselijkse probleempje, meneer'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien eerst waterproof concealer, dan waterproof foundation en dan poeder erover ?!

    Hangt er ook vanaf waar xd
    btw; is automutileren niet krassen? o.o
    btw²; als het op je benen is kan je zo'n broekje voor in het zwembad aandoen xd

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:38 ]


    None but ourselves can free our minds.

    oww, dat is een probleem. Zoals iedereen hier zegt zou ik een goede waterproof foundation gebruiken dan. maar ik zou zelf eigenlijk niet weten hoe dat te verbergen dus,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Als ik jou was zou ik het niet op foundation gokken :'D

    Koop gewoon zo'n zweetbandje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan ook gewoon zeggen dat je door een struik heen bent gerend en jezelf hebt bezeerd?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:41 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.