• Jaja, Krull is hier nu! Want we zouden in de kerstvakantie logeren maar toen werd ik ziek.. maar nu is ze er alsnog!(krul) En we vervelen ons omdat we vanavond pas een film willen kijken en verder weten we niks om te doen.:'D We hebben al gewinkeld, in Eindhoven. Maar toen kregen we allebei voetpijn, lol.:Y)

    Wat hebben jullie vandaag gedaan en wat gaan jullie nu doen?(cat)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Wat wil jij daarmee zeggen? Hè? -als we nu op msn waren had ik een hele leuke emoticon!-
    Naaah, grapje. Ik ben eigenlijk niet zo bitchy. Maar eh, Krull heeft een slechte invloed op me!:9~

    @Junns.
    (N)(N)


    Ik bedoel er helemaal niks mee :'(:'(


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik bedoel er helemaal niks mee :'(:'(


    Dan is het goed, want anders zou ik mijn goddelijke krachten gebruiken die uit mijn goddelijke lichaam komen. En dan.. nja, dat is geheim. Maar dat hoef ik dus niet te gebruiken want je doet lief. Goedzooo! Ik heb net trouwens gezien hoe je eruit ziet! Want je was op de meeting. (:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dan is het goed, want anders zou ik mijn goddelijke krachten gebruiken die uit mijn goddelijke lichaam komen. En dan.. nja, dat is geheim. Maar dat hoef ik dus niet te gebruiken want je doet lief. Goedzooo! Ik heb net trouwens gezien hoe je eruit ziet! Want je was op de meeting. (:


    Haha ja dat klopt. xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Haha ja dat klopt. xD


    Jahaa, dat weet ik.:Y)
    Zal ik een -irritant- topic aanmaken? Met dat ik terug ben? Waarin ik dan irritant doe? Like, zoals nu dus? Of denk je dat mensen me dan niet terug willen?:9~


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Jahaa, dat weet ik.:Y)
    Zal ik een -irritant- topic aanmaken? Met dat ik terug ben? Waarin ik dan irritant doe? Like, zoals nu dus? Of denk je dat mensen me dan niet terug willen?:9~


    Waarom niet? Gewoon doen, weer wat leven in Quizlet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gestudeerd voor mijn laatste examen van woensdag en vanavond ga ik HP7 nog eens kijken.
    Veel plezier nog. :')

    Ik heb echt niks gedaan (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben ook een beetje ziek, maar mijn vriendje komt zo hierheen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Een hockeywedstrijd gehad, zo meteen ga ik lekker eten en voor de bank hangen en film kijken :9~
    Veel plezier nog jullie twee :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik was op verjaardagsfeest van m'n oma x)


    "I shut my eyes in order to see.'