• Nou, ik weet er bestaan al verschillende toppics over... Maar, ik vind het echt vervelend dat mensen quizen maken en nooit Reacties terwijl ze die serie al altijd hebben gevolgd...
    Ik denk ook dat jullie daar last van hebben, maar wat vinden jullie daarvan?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Nou, ik weet er bestaan al verschillende toppics over... Maar, ik vind het echt vervelend dat mensen quizen maken en nooit Reacties terwijl ze die serie al altijd hebben gevolgd...
    Ik denk ook dat jullie daar last van hebben, maar wat vinden jullie daarvan?
    Die schiet ik het liefste af.. Beetje mijn best lopen doen voor weiter, verder of gewoon helemaal geen reactie :') En ik geef wel áltijd reacties áls ik quizlets lees.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik een quiz maak dan laat ik ALTIJD een reactie',commentaar of niet.'

    Als ik een quiz maak dan laat ik ALTIJD een reactie',commentaar of niet.'


    Ja, Weet ik ^^
    Ik laat ook steeds reacties...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Als mensen geen reactie zetten stuur ik ze ene PB met: Ik vroeg toch om reacties? Zet er dan 1 of koop een bril!



    Misschien hard maar dat stuur ik dan en dan plaatsen ze meestal wel een reactie.'

    Ik snap jouwn niet
    [/achterlijkheid]

    Ik snap jouwn niet
    [/achterlijkheid]


    Wie snap je niet? >.<


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    laat ze :')


    I recycle my thoughts.

    Wat je daarmee bedoelt

    [/blond en achterlijk vandaag weetje]

    Wat je daarmee bedoelt

    [/blond en achterlijk vandaag weetje]

    Nou, het gaat er gewoon om dat het enorm irri is weetje...
    Mensen maken ze steeds, maar laten ze niets achter...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...) Die schiet ik het liefste af.. Beetje mijn best lopen doen voor weiter, verder of gewoon helemaal geen reactie :') En ik geef wel áltijd reacties áls ik quizlets lees.

    x.


    Helemaal eens :Y)
    En eh… Gelukkig geef ik altijd reactie op jouw quizzen, anders was ik nu… dood xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik laat ook nooit iets achter
    ja dahaag, mijn pc is al sloom en niemand kan mij verplichten om iets te posten. En van sommige quizzen hoeven mensen niet te weten dat ik ze maak. En ik maak ook geen quizzen voor de reacties, maar gewoon om iets te droppen.

    Ik laat ook nooit iets achter
    ja dahaag, mijn pc is al sloom en niemand kan mij verplichten om iets te posten. En van sommige quizzen hoeven mensen niet te weten dat ik ze maak. En ik maak ook geen quizzen voor de reacties, maar gewoon om iets te droppen.


    Nou, ik vind dat gewoon behoorlijk vervelend dat ze niets achterlaten.
    Waarom maak je ze dan, waarom ze je je quizen dan op Q. Gewoon voor de lol? Nee dankje, ik heb toch liever dat mensen ze graag lezen en dat ze iets achter laten omdat ze de quiz goed vinden...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)

    Nou, ik vind dat gewoon behoorlijk vervelend dat ze niets achterlaten.
    Waarom maak je ze dan, waarom ze je je quizen dan op Q. Gewoon voor de lol? Nee dankje, ik heb toch liever dat mensen ze graag lezen en dat ze iets achter laten omdat ze de quiz goed vinden...
    Idd, je maakt ze voor de lol want Q is je baan niet. En als je ziet dat hij al 1000 keer gemaakt is zegt dat toch genoeg?

    (...)Idd, je maakt ze voor de lol want Q is je baan niet. En als je ziet dat hij al 1000 keer gemaakt is zegt dat toch genoeg?

    Ja, ik doe Q. voor de lol... IK doe het helemaal voor mijn ontspannig maar ik wil toch dat mensen ze echt leuk gaan vinden en ik wil ook dat ik dat zie dat hen ze leuk vinden...
    En, 1000 keer worden gemaakt -__- Djeezs, bij een serie gebeurt dat echt niet vaak!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Ja, ik doe Q. voor de lol... IK doe het helemaal voor mijn ontspannig maar ik wil toch dat mensen ze echt leuk gaan vinden en ik wil ook dat ik dat zie dat hen ze leuk vinden...
    En, 1000 keer worden gemaakt -__- Djeezs, bij een serie gebeurt dat echt niet vaak!
    het is een voorbeeld -.-