• vandaag ging ik met me ouders zus en broer kijken bij het Zatkine (school waar me broer heen wilt voor zijn ict opleiding) ze dachten dus dat me zus en ik (tweeling) er ook meschien naar die school gingen en dat we ongeveer 16 waaren xD ik word wel vaker 16 geschat (alle leraaren daaar dachten dat me zus en ik 16 waren en er ook naaar toe wouden xD)
    dit ben ik


    Shoganai i ne~

    ik schat je ook ong 15 in!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik ben een vreselijk slechte schatter.
    Ik zou je hier 15 geven.(krul)


    effort never betrays you

    mijn broer gaat ook een opleiding ict doen en me moeder en broer zijn ook daar gister heen gegaan (zadkine), toevallig .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:09 ]


    ailoveejoee.

    eileen je word lekker oud geschat zeg ! 8D gelukkig lijken we op elkaar :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ikbenblond schreef:
    mijn broer gaat ook een opleiding ict doen en me moeder en broer zijn ook daar gister heen gegaan (zatkine), toevallig .


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    mijn broer gaat ook een opleiding ict doen en me moeder en broer zijn ook daar gister heen gegaan (zadkine), toevallig .

    welke school :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ikbenblond schreef:
    mijn broer gaat ook een opleiding ict doen en me moeder en broer zijn ook daar gister heen gegaan (zadkine), toevallig .

    zelfde school????(krul)
    o het staat er al lol(nerd)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:10 ]


    Shoganai i ne~

    ikbenblond schreef:
    mijn broer gaat ook een opleiding ict doen en me moeder en broer zijn ook daar gister heen gegaan (zadkine), toevallig .

    Welke stad :'D *nieuwschierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    Welke stad :'D *nieuwschierig*

    Rotterdam.


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)
    Rotterdam.

    bij ons is het spijkenisse


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    (...)
    bij ons is het spijkenisse

    okee


    ailoveejoee.

    Qlimax schreef:
    Ik schat je 14/15.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik snap wel waarom ze je 16 schatten (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou je rond de 14 schatten =)
    Wees er maar blij op dat je rond de 16 wordt geschat, ik ben bijna 16 en word 11 geschat.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik schat jou ongeveer 14 ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain