• Ja, eerst krijg ik een hele preek van mijn moeder dat ik toch echt mee moet gaan naar die ayurvedische arts van der –die overigens helemaal in Brussel zit en ik woon in Eindhoven, aint gonna happen- en daarna, als ik er tegen in ga zegt ze ineens ‘Maar ik dring je niets op’. Terwijl ze me wel heel vies aan zit te kijken, als ik haar zeg waarom ik het onzin vind om daar heen te gaan. En nu is ze kwaad weg gelopen en laat ze mij met een smerig schuld geval achter, alsof het mijn schuld is, dat ik ziek ben en daar niet heen wil.
    Sowieso heb ik daar helemaal geen tijd voor. Als ik eenmaal weer aan het werk ben ga ik niet extra vrij vragen om op een dag meer als 4 uur in de auto te zitten en vervolgens maar 1 uur bij die vrouw op gesprek te zijn. Dat kan ik me niet permitteren met mijn stage en dan flikkeren ze me er gewoon uit. Dan heb ik geen baan, kan ik mijn huur niet betalen en ben ik de zak, om het maar even zo uit te drukken.

(Voor de mensen die niet weten wat een ayurvedische arts/dokter is: Dat is iemand die naar je eet en leef gewoonten kijkt en vanuit daar op maakt wat gezond voor je is en wat niet. Aangezien iedereen anders op voedsel en omgevingen reageert enzo en daar dus ook weer ziek van kan worden. )

Heerlijk.. moeders die je zo’n vies schuld gevoel aanpraten en dan kwaad weglopen :’DD. Sorry voor het gezeur maar moest het even kwijt ._____.

Oja vraag me trouwens ook maar niet waarom ze helemaal naar Brussel gaat voor zo'n arts. Want dat weet ik dus ook niet :'DDD

Wie du mir, so ich dir.

Hehe, ik wilde dus net vragen 'Waarom helemaal naar Brussel?' Achja, mijn moeder heeft daar ook een handje van, muh. Ik zou eerst maar 'ns de uitslagen afwachten van de onderzoeken 'nzo.

"I shut my eyes in order to see.'

Ik denk dat ze gewoon om je geeft, maar ik snap volkomen waarom je niet helemaal Brussel zou willen gaan,
    leg dit gewoon op een hele normale toon aan haar uit. Als ze niet wilt luisteren, is het niet jouw schuld.
    Je hoef je niet schuldig te voelen. (:

I solemnly swear that I am up to no good.

Simbelmyne schreef:
    Hehe, ik wilde dus net vragen 'Waarom helemaal naar Brussel?' Achja, mijn moeder heeft daar ook een handje van, muh. Ik zou eerst maar 'ns de uitslagen afwachten van de onderzoeken 'nzo.
    Ja inderdaad. Was ik ook sowieso van plan. Zegt ze ook doodleuk 'Ja, we houden het over jou gister -want ze was daar gisteren- en toen zei ze dat jij een auto-imuunziekte hebt.' Tot zo ver moeders bezorgdheid, want als ze drie weken geleden, twee weken gelden, vorige week en 2 dagen geleden opgelet had in het ziekenhuis had ze geweten dat de mensen daar haar al zo'n 5 keer hebben gezegd dat ik een auto-imuunziekte heb :'D. Bah ik ben der nu echt even helemaal zat maar ik kan hier niet weg en kan nergens heen, dus dat is wel vervelend >.<

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Was ik ook sowieso van plan. Zegt ze ook doodleuk 'Ja, we houden het over jou gister -want ze was daar gisteren- en toen zei ze dat jij een auto-imuunziekte hebt.' Tot zo ver moeders bezorgdheid, want als ze drie weken geleden, twee weken gelden, vorige week en 2 dagen geleden opgelet had in het ziekenhuis had ze geweten dat de mensen daar haar al zo'n 5 keer hebben gezegd dat ik een auto-imuunziekte heb :'D. Bah ik ben der nu echt even helemaal zat maar ik kan hier niet weg en kan nergens heen, dus dat is wel vervelend >.<

Ooo, er is inmiddels dus al bekend waardoor 't komt? Of is dat nog maar een klein topje van de ijsberg.

"I shut my eyes in order to see.'

Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ooo, er is inmiddels dus al bekend waardoor 't komt? Of is dat nog maar een klein topje van de ijsberg.
    Na nee, het is een auto-imuunziekte die zeg maar voort komt door een andere ziekte :'DD, maar die weten ze dus nog niet :Y). Dus nee, weet nog steeds niks :'D.

Wie du mir, so ich dir.

Pickwick schreef:
    Ik denk dat ze gewoon om je geeft, maar ik snap volkomen waarom je niet helemaal Brussel zou willen gaan,
    leg dit gewoon op een hele normale toon aan haar uit. Als ze niet wilt luisteren, is het niet jouw schuld.
    Je hoef je niet schuldig te voelen. (:
    Ja, heb je ook wel gelijk in. Maar als we allebei boos zijn, dan kunnen we zegmaar, niet zo goed met elkaar praten. Dan wordt dat gewoon heel moeilijk, aangezien zij altijd wegloopt en ik heel koppig ben :'D. Maar, toch bedankt (krul). Ik zal het straks nog maar eens gaan proberen dan.

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja, heb je ook wel gelijk in. Maar als we allebei boos zijn, dan kunnen we zegmaar, niet zo goed met elkaar praten. Dan wordt dat gewoon heel moeilijk, aangezien zij altijd wegloopt en ik heel koppig ben :'D. Maar, toch bedankt (krul). Ik zal het straks nog maar eens gaan proberen dan.

You're welome (:

I solemnly swear that I am up to no good.