• Nou, kijk.
    Ik haal altijd, maar dan bedoel ik ook echt altijd goede cijfers op school. Ik zit nu in de tweede en mijn laagste cijfer van vorig jaar + dit jaar is een 6.
    Mijn hoogste is een 11,4 (ja, ik weet het. Dat kan officieel helemaal niet..)
    Het is niet op 1 speciaal vak ofzo. Het is meestal verspreid. Nederlands, Latijn, NaSk, Frans, Duits, Wiskunde. Het maakt niet uit.
    Ik ben er op zich heel blij mee enzo, maar vanaf begin dit jaar zit iedereen in de klas van alles te zeggen.
    Krijg ik weer een 9,6:
    'Ja, hoor. Het zal ook weer niet!'
    'Kun je nou nooit lage cijfers halen!'
    'Hoe lang leer je wel niet?!'
    Ik vind dat dus helemaal niet leuk, en het lijkt alsof ze denken dat ik de hele dag aan het leren ben en niets anders meer doe.
    Oké, ik begin redelijk vroeg met leren van een toets, maar dan sla ik meestal dagen daarna over als ik laat thuis ben ofzo.
    Met toetsweken komt iedereen tijd tekort en ik niet. Ik hou van toetsweken want dan ben ik vroeg vrij en heb ik ontzettend veel vrije tijd.
    Ik vind het bijna niet leuk meer om gewoon goede cijfers te halen, want iedereen gaat toch alleen maar zeuren dat ik ook eens onvoldoendes moet halen.
    Maar daar kan ik toch niks aan doen...


    Zo, dat moest er even uit,
    Kleine kans dat je dit hebt gelezen :Y)
    Maaaargoed.
    Wat vinden jullie hier nou van?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind het goed dat je goede cijfers haalt!
    Ik zit nu in vmbo en haal ook goede cijfers zonder te leren, maar ze noemen met niet nerd ofzo.
    In havo faalde ik wel dik, maar dat is een ander verhaal haha

    Niet zo veel aantrekken joh! Wees blij dat je goede cijfers haalt! Ik ging ook zeuren omdat ik nu een 7.4 stond op wiskunde ipv een 8.2 :x


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze zijn gewoon vooral jaloers dat jij wel erg hoge cijfers haalt en hun niet(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Laat ze gewoon (; En je zit pas in het tweede, dat mindert heus wel (; Geloof me, je punten blijven niet zo hoog.
    En ze zullen wel anders piepen als jij er op het eind van de rit door bent en zij gebuisd zijn (; Gewoon niet te veel van aantrekken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    Laat ze gewoon (; En je zit pas in het tweede, dat mindert heus wel (; Geloof me, je punten blijven niet zo hoog.
    En ze zullen wel anders piepen als jij er op het eind van de rit door bent en zij gebuisd zijn (; Gewoon niet te veel van aantrekken.
    Haha xd
    Dat weet ik want het wordt steeds moeilijker, maar ik heb nu hogere cijfers dan vorig jaar (krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Haal dan een keer een 1 :'D

    Nee maar serieus, dat had ik ook wel eens en toen dachten ze dat ik afkeek. Daarbij: VMBO was gewoon te laag voor me. Heb gewoon schijt want die cijfers haal je niet voor een ander maar voor jezelf. En als jij al klaar bent met leren kun je misschien nog anderen helpen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohja, ik doe gymnasium btw (nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Het is heel goed dat je van die mooie cijfers haalt, en die mensen zitten je gewoon te plagen. Ze beseffen zelf waarschijnlijk niet dat jij je daar ongemakkelijk door voelt, en bedoelen het ook niet beledigend. Laat ze maar gewoon praten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Had ik vorig jaar ook.
    Mensen zeiden dat ik geen hobby's had dat ik alleen maar deed blokken en huiswerk maken.
    Maar ik had nooit huiswerk want ik had dat altijd al af in de klas,
    En leren begon ik die dag voor een proefwerk.
    Ik zou je er niet zoveel aan gaan ergeren.
    Hoge punten zijn veel leuker dan dat je net overgaat.
    Ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers.


    <3

    Bij ons heb je er ook wel een paar zo.
    Ik zal niet zeggen dat ik hen nooit zo'n opmerking geef, maar weet je, als bepaalde mensen dat blijven doen is dat ook gewoon omdat ze zielig zijn.


    effort never betrays you

    Language schreef:
    Ze zijn gewoon vooral jaloers dat jij wel erg hoge cijfers haalt en hun niet(krul)


    Shoganai i ne~

    Echt gewoon helemaal niets van aantrekken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het hartstikke goed van je. In de eerste & tweede was ik precies zoals jij. Ik had ook altijd goede cijfers en leerde er ook goed voor. Heel vaak gingen mensen vragen of ik antwoorden wilde voorzeggen en zo.. Ik deed dat natuurlijk nooit (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ze zijn gewoon jaloers;) niks van aantrekken dat zeiden ze ook vorig jaar tegen mij


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    De meeste mensen ergeren zich inderdaad aan van die mensen die de hele tijd hoge cijfers halen en dan vervolgens zeggen 'ik snap er niks van, ik heb bijna niet geleerd' terwijl je gewoon weet dat die mensen 3 uur per dag aan hun huiswerk zitten.

    Hoge cijfers halen is natuurlijk prima, niks mis mee. Maar ga dan niet zeggen dat je nooit leert en niet snapt waarom je zulke hoge cijfers haalt, dat vinden mensen gewoon irritant. Het is niet 'stoer' om te zeggen dat je nooit leert ofzo.

    Als mensen nou weer zulke opmerkingen maken, zeg dan gewoon iets van 'ja, ik vind school gewoon belangrijk, daar is toch niets mis mee?' Dan houden de opmerkingen sneller op dan wanneer je blijft volhouden dat je bijna niet leert;) (zelfs als het waar is dat je bijna niet leert).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Language schreef:
    Ze zijn gewoon vooral jaloers dat jij wel erg hoge cijfers haalt en hun niet(krul)


    Idd :) Jij bent harstikke slim.. en trek je niks van die sukkels aan over 2 jaar ben je ze kwijt (:


    Ik ben stoer!