• Ja! Het is zo pijnlijk bij alles! Ik ben sowieso de hele week al ziek, maar toen at ik gister zoethout, wat ik echt gewoon zo lekker vind en elke keer als ik een stuk wilde bijten schoot dat houtje in mijn wang, gehemelte of tandvlees.
    Ik kon al niet eten omdat ik dan vreselijk misselijk werd, maar nu kan ik ook al niet drinken. Vanochtend dronk ik verse sinasappelsap, en ja.. je raad al wat er toen gebeurde.
    Andere die zo vreselijk snoep eten? (cat)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 22:34 ]

    Sinaasappelsap is sowieso niet goed als je ziek bent. En dat prikt ja :Y)

    Ik heb daarnet mijn hele wang opengebeten per ongeluk. Ik at snoep, en toen beet ik er 5x achter elkaar tot bloedens toe op x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Sinaasappelsap is sowieso niet goed als je ziek bent. En dat prikt ja :Y)

    Ik heb daarnet mijn hele wang opengebeten per ongeluk. Ik at snoep, en toen beet ik er 5x achter elkaar tot bloedens toe op x]

    Hoezo is dat niet goed? Want dan ga ik even klagen bij mijn wiskunde docent die wel zei dat dat goed was ><

    MICKEY schreef:
    (...)
    Hoezo is dat niet goed? Want dan ga ik even klagen bij mijn wiskunde docent die wel zei dat dat goed was ><


    Het heeft een hoog zuurgehalte, wat slecht is voor je maag. Vooral als je dus al ziek bent en -zoals je zei- misselijk bent, is dat dus slecht. Er mogen dan veel vitamienen in zitten, maar goed is het dan zeer zeker niet ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het heeft een hoog zuurgehalte, wat slecht is voor je maag. Vooral als je dus al ziek bent en -zoals je zei- misselijk bent, is dat dus slecht. Er mogen dan veel vitamienen in zitten, maar goed is het dan zeer zeker niet ='D

    Oh, nou bedankt voor het vermelden dan, lol. Want dat wist ik niet, haha.