• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Meh, vrede? Op Q?
    Daar is wel wat meer voor nodig dan een rijmpje. Begrijp me niet verkeerd, ik lieft jou rijmpje, maar al komen er 916482649832489215495 topics over vrede, dat maakt waarschijnlijk geen verschil.
    Daarom zeg ik ook nooit 'En nu ga ik niet meer op die en die reageren' want die lokken het dan verder uit, en ik ben kinderachtig en ik moet altijd het laatste woord hebben.
    Maarja ruzie is in deze tijd zowiezo al moeilijk uit te sluiten, je kunt beter één keer goed zeggen wat je op je hart hebt, in plaats van 91648248154932159 hints over wat je van iemand vind (krul)

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    ;-; Stiekem was het niet als een grap bedoelt, je bent stiekem best liewf ;-;

    Uhu.


    -

    wauw, is dit topic nog steeds bezig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Uhu.

    Als ik sarcastisch bn gebruik ik deze smiley: (cat)

    als er morgen nog ruzie is gaa ik 10 topic's open met : 'vrede op Q'(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Reducto schreef:
    (...)Niet slecht bedoelt ofzo, maar jij zit nu te zeggen dat je dat arrogant vind, terwijl je vaak ook meedoet met ruzies. Ik wil nu zeker geen reactie uitlokken ofzo, maar ik wou dat even zeggen. :)

    Als je niks wilt uitlokken, moet je het ook niet zeggen schat.
    En ik zeg ook niet dat ik het zelf niet doe.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hoi dan (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Je brak m'n hart op de boerderieeee. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Je brak m'n hart op de boerderieeee. (cat)
    Barnyard, oh yeah xD


    Life is hard and then we die

    SEMISLEKKER schreef:
    Je brak m'n hart op de boerderieeee. (cat)

    Ik? Ik zou je hart nooit breken! _O_

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Als ik sarcastisch bn gebruik ik deze smiley: (cat)

    Oke dat kan.


    -

    Vriendelijkheid heerst hier wel in die topic he


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Vriendelijkheid heerst hier wel in die topic he

    Wat bedoel je? (krul)


    -

    Jongens.. -oke, meisjes dan-
    Moet ik nog een keer het rijmpje zingen?
    Vrede, vrede, vrede op aarde.
    Laat alle mensen gelukkig zijn :')

    Ik ben eigelijk alweer vergeten waar die ruzie nou eigelijk over ging. Kan iemand het dus even kort uitleggen?(krul)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Genius schreef:
    (...)
    Wat bedoel je? (krul)


    Dat sommige mensen best wel bot op elkaar reageren. En dan heb ik het niet over jou en Sevda.


    "Ignite, my love. Ignite."