• Ik heb van mezelf een dikke bos krullen, en ik word er soms knettergek van!
    Ik weet dat ik ze kan stijlen, maar daar ben ik 1. lang mee bezig en 2. als het regent of vochtig is buiten heeft het ook geen nut.
    Heeft iemand van jullie leuke ideeën voor mijn haar?
    Opsteken is leuk, maar dat ga ik niet iedere dag doen!
    Mijn haar is nu half lang, en mijn plan is om het langer te laten groeien.
    De krullen worden dan minder, maar zal het er daardoor ook minder pluizig uitgaan zien?
    Want soms zie ik eruit alsof ik met mijn vingers in het stopcontact heb gezeten! Ik wil zo graag dunner haar, maar is uitdunnen wel zo'n goeie optie?
    Save me :$

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 11:36 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ik ben jaloers als ik jou zo hoor,,
    ik heb van dat dunne sluike haar! Ik zou echt een moord doen voor een dikke bos krullen, serieus.
    Lekker boeiend dat het pluist, daar zijn allerlei middeltjes voor!

    LaLaLies schreef:
    (...)

    Bij mij helpt dat wel echt. Dan wel die crème, die geeft het beste resultaat.


    Bij mij werkte juist de Glad & Steil cremespoeling beter. Toen kreeg ik pas krullen.


    Think before you act.

    Lareyne schreef:
    (...)

    Bij mij werkte juist de Glad & Steil cremespoeling beter. Toen kreeg ik pas krullen.


    Whaha, bijzonder, glad en steil... XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    staartjes? (:
    Of veel met speldjes werken. Met speldjes kan je veel hoor :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lareyne schreef:
    (...)

    Dat is een plek op je hoofd, waar geen haar groeit en de haren rondom de andere kanten opspringen, zodat je zeg maar een kale plek ziet. Bij mij is het alsof mijn scheiding een stuk schuin doorloopt over mijn achterhand. Je kan wel proberen met gel ofzo het te verbergen of je haar in model te doen, maar je haar springt weer de andere kant op.
    Op deze foto is het wat onduidelijk te zien, maar zoiets is het, maar dan nog 'kaler'.

    Hm, oké :'D Dankje x) Ik kon mij er echt geen beeld bij vormen :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan je haar minder laten pluizen, dan kan je haarspree op je borstel spuiten & dan gaat het weg. Je haar word niet hard ofzo, door de lak (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik zelf heb ook echt superveel krullen, ik gebruik de John Frieda Shampoo Frizz Ease(zoiets) Curl around ofzoiets. Werkt super goed, word je haar zacht van en bijna anti-pluis!

    x hoop dat ik je heb geholpen.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    dat heb ik ook en ik laat het nu ook lang groeien maar dan gaat het niet van pluizen hoor ik heb juist dat het meer gaat pluizen als het kort is


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik stijl mijn haar en dat is inderdaad irritant als het vochtig is buiten. Uitdunnen is geen goed idee! Mijn haar is uitgedund en dat zie je ook.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    een kapper raadplegen, die weet het uieindelijk toch het best.


    Don't dream your life, but live your dream!

    stijlen en daarna haarlak


    "Ignite, my love. Ignite."

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=195252

    Dat is mijn haar, ik heb ook krullen .Ik hááááát ze.
    :8


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik vind het er wel leuk uitzien ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je moet het heel erg laten uitdunnen (:


    Has no one told you she's not breathing?

    ik geloof dat ze shampoo hebben voor dof/pluizig haar.
    en een spoort spray, die je daarna nog erover kunt doen :)
    maar zelf zou ik het niet weten, ik heb golvend haar