• Ik heb van mezelf een dikke bos krullen, en ik word er soms knettergek van!
    Ik weet dat ik ze kan stijlen, maar daar ben ik 1. lang mee bezig en 2. als het regent of vochtig is buiten heeft het ook geen nut.
    Heeft iemand van jullie leuke ideeën voor mijn haar?
    Opsteken is leuk, maar dat ga ik niet iedere dag doen!
    Mijn haar is nu half lang, en mijn plan is om het langer te laten groeien.
    De krullen worden dan minder, maar zal het er daardoor ook minder pluizig uitgaan zien?
    Want soms zie ik eruit alsof ik met mijn vingers in het stopcontact heb gezeten! Ik wil zo graag dunner haar, maar is uitdunnen wel zo'n goeie optie?
    Save me :$

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 11:36 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb dat ook, hè. Als het maar een beetje vochtig is, dan krult het meteen op :/ Zo zit mijn pony nooit 'ns goed x) En om nou altijd maar met een muts op te fietsen.. :'D Ik denk niet dat het langer laten groeien helpt x) Misschien heb je dan minder krul, maar uiteindelijk pluist 't toch altijd wel. Dat heeft niks te maken met lengte.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het niet weten ik heb geen krullen :Y)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb zelf slag en erg dik haar, en dat is net zo irritant.
    Misschien aan je kapper vragen?


    Me so good.

    Dat perfecte krulspul van Andrelon.. zou dat kunnen helpen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kunt ook straighten, dan is het voor een lange tijd steil, maar het is wel duur.
    Zelf heb ik ook krullen maar ik heb er niet veel problemen mee, je kunt het anders ook vlechten (als je haar niet te dik is).


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zelf heb ik ook krullend haar, maar niet zoveel als jou. Ik heb halflang haar, maar bij mij zakt het zo snel uit en als het vochtig is gaat het bovenop kroesen. En daarbovenop heb ik ook nog een weerborstel, dus kan mijn haar niet los dragen zonder enige speld of iets wat het camoufleert. Ik ben jaloers op jouw krullen. (krul)
    Bij mij werkt het spul van John Frieda heel goed. Misschien is laagjes beter dan uitdunnen, maar ik zou het aan de kapper vragen, want die hebben daar meer verstand van.

    Ik ben ook benieuwd of mensen leuke tips hebben, want zelf ben ik ook wel inspiratieloos wat ik met mijn haar moet doen.


    Think before you act.

    Wat is nou precies een weerborstel o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Wat is nou precies een weerborstel o_o

    Bedoelde ze niet een weerwas/weerwos ?
    Dan zit je pony een beetje hoger zegmaar en dan blijft dat zo zitten?
    slechte uitleg


    Me so good.

    Serophina schreef:
    Ik zou het niet weten ik heb geen krullen :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Als je het langer laat groeien heb je wel kans op minder krullen ja. Dat was bij mij ook. Eerst had ik het tot mijn schouders en het krulde best erg, nu is het tot ongeveer mijn bh bandje en het zijn nog golven. ^^ Ik heb btw dat anti fluis spul van Andrelon. Werkt goed. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Serophina schreef:
    Ik zou het niet weten ik heb geen krullen :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Simbelmyne schreef:
    Wat is nou precies een weerborstel o_o


    Dat is een plek op je hoofd, waar geen haar groeit en de haren rondom de andere kanten opspringen, zodat je zeg maar een kale plek ziet. Bij mij is het alsof mijn scheiding een stuk schuin doorloopt over mijn achterhoofd. Je kan wel proberen met gel ofzo het te verbergen of je haar in model te doen, maar je haar springt weer de andere kant op.
    Op deze foto is het wat onduidelijk te zien, maar zoiets is het, maar dan nog 'kaler'.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:22 ]


    Think before you act.

    Ik zou gewoon even naar de kapper gaan. Aangezien jij een haartype hebt wat niet veel voorkomt, zal de kapper je de beste opties kunnen vertellen.


    Bored.

    Ivan schreef:
    Dat perfecte krulspul van Andrelon.. zou dat kunnen helpen?


    Bij mij helpt dat wel echt. Dan wel die crème, die geeft het beste resultaat.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik zou als ik jou was naar de kapper gaan, die weet er hoe dan ook het meeste van. Daarnaast zou ik 'Perfecte Krul' van Andrelon gebruiken..


    *~* Proud Luxury *~*