• Ijdelheid, lust, jaloesie, hebzucht, vraatzucht, wraak en luiheid.

    De vrienden [voetballer1], [voetballer2], [voetballer3], [voetballer4] & [voetballer5] en hun vriendinnen krijgen van een oude vrouw een reis aangeboden naar [magische/mysterieuse naam]. Zonder erbij na te denken nemen de vijf voetballers de reis aan en met zen tienen vertrekken ze. Daar aangekomen lijkt alles normaal te zijn, buiten het feit dat het dorp uitgestorven lijkt te zijn. Als op een de vriendin van [voetballer2] spoorloos verdwenen lijkt te zijn gaan de zeven vrienden samen op zoek. Alleen kunnen ze haar nergens vinden. Tot de vriendin van [voetballer3] een rare stenen poort vind met daarop zeven Latijnse woorden geschreven. [Voetballer2] is zo gefrustreerd dat hij zijn vriendin maar niet terug vindt dat hij per ongeluk door de poort loopt. Vanaf dat moment begint hun reis tegen de klok, maar ook tegen zichzelf..



    Doen/Niet doen?:
    Titel?:
    Vier of vijf voetballers?: Nee, ik ga het niet zonder bekende doen..
    Welke vier/vijf voetballers?:
    Rollen?:

    Ja, gebaseerd op 'Het Huis Anubis: Het Pad der 7 Zonden'


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Doen/Niet doen?: Doen! ;D - Gosh was mis ik die serie!
    Titel?: The mysterious door? -slecht in engels.
    Vier of vijf voetballers?: Vier is handiger denk ik?
    Welke vier/vijf voetballers?: Cesc -want die krijg ik, HAHA- en. Gery ofc. Bojan, Leo?
    Rollen?: Ja!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eigenlijk best leuk, maar waarom doe je het niet met onbekende personen, ik dwing je niet hoor alleen een vraag (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 20:53 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Doen/Niet doen?: Doen
    Titel?: Het pad der zeven zonden - gheghe
    Vier of vijf voetballers?: Ik ga het toch zeggen, doe het nou zonder voetballers. :')
    Welke vier/vijf voetballers?: Mien Ricardo, als je het toch met gaat doen.
    Rollen?: Joooot.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen/Niet doen?: Moet je zelf weten, ik ben niet echt fan van verhalen over voetballers :x
    Titel?: The gate of the 7 sins?
    Vier of vijf voetballers?: Nee, ik ga het niet zonder bekende doen..
    maakt mij niet uit?
    Welke vier/vijf voetballers?: ik ken er geen 5 :x
    dingetje Ronaldo? Uhm.. Kaka? Bronckhok? en dat waren ze :x
    Rollen?: Ja?(:


    Me so good.

    Biebersz schreef:
    Eigenlijk best leuk, maar waarom doe je het niet met onbekende personen, ik dwing je niet hoor alleen een vraag (:

    Omdat ik écht niet met onbekende personen kan schrijven.. =$ Ik weet niet hoe dat komt, het lukt gewoon niet.. Ik lees ook alleen maar fanfictions, geen verhalen met gewone mensen. Want dan verzin ik een verhaal met onbekende personen en dan begin ik daar aan en dan verander ik het gewoon automatisch in fanfiction =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    (...)
    Omdat ik écht niet met onbekende personen kan schrijven.. =$ Ik weet niet hoe dat komt, het lukt gewoon niet.. Ik lees ook alleen maar fanfictions, geen verhalen met gewone mensen. Want dan verzin ik een verhaal met onbekende personen en dan begin ik daar aan en dan verander ik het gewoon automatisch in fanfiction =$


    Dan doe je bekende personen in je hoofd, maar verander je de namen. Dan zijn het net onbekende personen, én kun je schrijven :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Dan doe je bekende personen in je hoofd, maar verander je de namen. Dan zijn het net onbekende personen, én kun je schrijven :Y)

    ja doet dat, dan wil ik misschien ook lezen:x
    Maar ik heb het niet zo op voetballers ;$
    Ik bedoel sommige zijn knap, maar de meeste mega lelijk en dan snap ik neit waarom meisjes zo gek van ze zijn?


    Me so good.

    Doen/Niet doen?: Doen
    Titel?:
    Vier of vijf voetballers?: 5.
    Welke vier/vijf voetballers?: Ricardo, Bojan, Cesc, Gery, Leo.
    Rollen?: JES ;D


    Everything is worse without music.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    ja doet dat, dan wil ik misschien ook lezen:x
    Maar ik heb het niet zo op voetballers ;$
    Ik bedoel sommige zijn knap, maar de meeste mega lelijk en dan snap ik neit waarom meisjes zo gek van ze zijn?


    Het draait niet meestal ALTIJD om het uiterlijk hoor ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sowieso doen, instant read. Want ik mis Anubis haha ;x En dat idee is gewoon geniaal dus gewoon doen. _O_

    Titel.. Normaal heb ik altijd wel een idee maar nu niet? wtf. ik ga nog voor je denken.

    Ik denk dat 4 beter is, want dan houd je een mooier getal over als er iemand weg is.

    Ik zou zelf met Leo, David, Sergio, Ibi en Cesc gaan schrijven, maar dat moet jij zelf weten :')

    Rollen weet ik niet. Misschien is dat wel een slecht idee hierbij omdat je best sterke persoonlijkheden moet hebben, yaknow ;x Maar dat moet je maar zelf ff kijken :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 8:14 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Doen/Niet doen?: Doen!
    Titel?: Uhm, ik ga even denken
    Vier of vijf voetballers?: 5
    Welke vier/vijf voetballers?: Sowieso David, ik wil hem :9~
    Rollen?: Ja, kijk hierboven


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John