• Yes. (nerd)
    Zouden jullie het een goed idee vinden, om als je zegmaar een persoon blokkeert deze persoon gewoon je hele pagina niet meer kan zien? Want ik bedoel.. je blokkeert iemand niet voor niets, toch?
    Of is dit een heel dom idee (krul)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Supper ideeeeeeee XD


    --

    SHARONxLOVER schreef:
    'Helleuw ik ben Lize-Lotje, ik blokkeer Amy, twee tellen later staat er op mijn profiel "Amy, lik me reet" Amy kan het niet zien dus ook niet aangeven bij de mods. Lekker puh bitch!'
    Ik zie zoiets al aankomen (nerd)
    Hmm, ja daar heb je misschien ook wel weer gelijk in. x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Junns schreef:
    wha dat wist ik niet x)


    Ik ook niet, maar ik heb ook niemand geblokt, als ik iemand niet mag spreek ik er gewoon niet mee, en zulke interresante berichtej zittenn er ook niet in me gb dus interresante dingen zal diegene ook niet vinden xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goed idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hmm, ja daar heb je misschien ook wel weer gelijk in. x.x

    Mehehe, stiekem best gemeen, maar qua suggesties loop je snel tegen die kinderachtige users op
    Ja, ook ik ben in bepaalde opzichten kinderachtig, niet qua blokken want daar doe ik niet aan maar wel in andere opzichten, ja x'd

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Mehehe, stiekem best gemeen, maar qua suggesties loop je snel tegen die kinderachtige users op
    Ja, ook ik ben in bepaalde opzichten kinderachtig, niet qua blokken want daar doe ik niet aan maar wel in andere opzichten, ja x'd
    Maarja als je dan zeg maar zorgt dat jij ook niet meer op dat profiel van die persoon kunt kijken. Wederzijdse blok, dan zegmaar. Dan kan het toch niet misbruikt worden voor gekloot? Want meestal worden accounts alleen maar geblokt als je ruzie hebt en elkaar met rust moet laten, dan is het aan de andere kant ook wel net zo eerlijk dat jij zelf ook niet meer op dat account kunt.. toch? Of denk ik nu weer te hard? (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    MICKEY schreef:
    Ik vind het wel een goed idee (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Mungojellie schreef:
    En dan ook zijn of haar forumberichten 8D (cat)

    Ja dat dan ook erbij. (cat)

    Ik leer hier iets nieuws: ik wist helemaal niet dat je iemand kon blokken o.O
    maar goed idee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik blokkeer nooit iemand


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal het op de to do list zetten. Komt goed (Y)


    Dit is mijn signature...

    Lijkt me goed idee, en dat diegene ook geen PB kan sturen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Rutger schreef:
    Ik zal het op de to do list zetten. Komt goed (Y)
    Danku (:


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Maarja als je dan zeg maar zorgt dat jij ook niet meer op dat profiel van die persoon kunt kijken. Wederzijdse blok, dan zegmaar. Dan kan het toch niet misbruikt worden voor gekloot? Want meestal worden accounts alleen maar geblokt als je ruzie hebt en elkaar met rust moet laten, dan is het aan de andere kant ook wel net zo eerlijk dat jij zelf ook niet meer op dat account kunt.. toch? Of denk ik nu weer te hard? (nerd)

    Die is best goed bedaht :'D

    Ik ben voor!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.