BOE -schrik-
Nou,
ik kreeg een ideetje(:
Let niet op de vage, slechte beschrijving ding, want die schrijf ik nu even, dus misschien wordt het wel iets anders
:
...Personen zijn allemaal te vondeling gelegd toen ze 1 jaar oud waren. De meesten kregen een warm thuis. Geen van de ... kinderen weet van elkaars bestaan af en weet ook niet wie hun biologische ouders zijn.
Op een dag voelen ze allemaal dat hun litteken, dat bij iedereen op een andere plek zit, begint te bonken. Ze zien flashbacks van hun leven als 1jarige en daarvoor. Ze merken dat ze anders zijn dan andere tieners en ze besluiten om op zoek te gaan naar meer personen die zo anders zijn. Ieder van de kinderen heeft een gave. Als ze er achter komen dat duistere krachten hun wilt doden om de krachten in bezit te krijgen, besluiten ze samen te werken, maar kan dat wel? Zijn de leeftijdsverschillen niet te groot? Zijn sommigen niet te zwak voor een strijd? Kunnen ze wel samenwerken als de helft elkaar wel kan schieten?
Barslechte samenvatting/uitleg, Iknow.
Hoeveel personen moet ik ongeveer doen?
Hoeveel jongens/meisjes ongeveer?
Titel ideee?
In welk continent moet ik het laten afspelen (Amerika/Europa)?
Leuk/origineel idee?
;'s
Rollen:
Jongens
Meisjes
Sommigen worden hoofdpersonages, en anderen komen even vaak voor maar dan schrijf ik niet/minder vaak in hun pov.
Verder heb ik een of twee jongere kinderen nodig ;'s
Rol:
Naam:
Achternaam:
Leeftijd* :
Woonplaats** :
Familie*** :
Verleden- :
Karakter-- :
Uiterlijk ---:
Gave^:
Angst:
Extra over het personage :
NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE
Laat me weten als je gewaarschuwd wilt worden als je een rol hebt, of als hij erop staat.
& ik weet nog niet of ik ook misschien iets van HP erbij ga doen.
Heel misschien :x
* (tussen de 11 en 20)
** (Het mag een verzonnen stad/dorp zijn, het moet wel Engels/Amerikaans klinken.)
*** (de adoptiefamilie dus, je kan ook in een weeshuis wonen)
- (Niet voor je 1e levensjaar, aangezien je je daar niets van herinnerd)
-- (Niet te lang, niet te kort! en een apart karakter! Kijk even naar de mensen die al rollen hebben, en probeer dan NIET hetzelfde te doen!)
--- (Foto mag)
^ (Niet allemaal dezelfde gave! En met gave bedoel ik speciale krachten, bijv. Elastisch, gedachtenlezen..)
[ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:45 ]
Me so good.