• Gaby is zoek:Y)

    Iemand enig idee waar ze is?
    Want dat vroegen we (Smeagol,Yousef &ik)
    ons af.
    Haar profiel staat op inactief..
    Is ze geband?
    Gestopt?

    HELP ons

    Beloning voor het vinden van Gaby:
    Een koekje:Y)


    ---
    En ga maar niet vertellen wat je van Gaby vind,
    zet dat maar in een ander topic
    (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 15:47 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    Wie weet,


    We wilden gewoon weten of ze voorgoed is gestopt.
    Want zonder Gaby zou het een stuk saaier zijn.
    Zij maakt tenminste leuke topics aan(:
    Dat sommigen hier gewoon geen HUMOR hebben...


    Ik wil alleen nog even zeggen, ligt eraan wat voor een humor je hebt, :Y)

    Papercut schreef:
    (...)
    Klopt ahaha maar je hebt het gewoon prachtig verwoord! _O_
    Nou dan maakt deze freak wel een topic voor je aan, als dat goed genoeg is (krul)


    Ik wil een topic maken voor jouw als je inactief bent (cat)

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    Wie weet,


    We wilden gewoon weten of ze voorgoed is gestopt.
    Want zonder Gaby zou het een stuk saaier zijn.
    Zij maakt tenminste leuke topics aan(:
    Dat sommigen hier gewoon geen HUMOR hebben...

    Ik heb wel humor hoor, mensen vinden mij heel grappig, ik denk alleen dat mijn humor op een hoger niveau ligt dan dat van jullie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    Wie weet,


    We wilden gewoon weten of ze voorgoed is gestopt.
    Want zonder Gaby zou het een stuk saaier zijn.
    Zij maakt tenminste leuke topics aan(:
    Dat sommigen hier gewoon geen HUMOR hebben...


    Ik heb niet gezegt dat ik Gaby niet aardig vind, ik heb ook niet gezegt dat ik haar wel aardig vind. Het gaat niet over mijn mening over Gaby, maar over dit topic. Ik vind het namelijk nogal onzinnig en rottig voor Gaby dat je zo'n topic gaat maken, ookal vindt ze het misschien wel leuk.
    En misschien barst ik wel van de humor, you never know, missy.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    VIPpas schreef:
    Ik vraag wel via msn

    ok(:


    Me so good.

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ik wil een topic maken voor jouw als je inactief bent (cat)

    Ik wil me wel even inactief zetten hoor. (krul) Maar ik wil er ook 1 voor jouw maken dan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ik heb niet gezegt dat ik Gaby niet aardig vind, ik heb ook niet gezegt dat ik haar wel aardig vind. Het gaat niet over mijn mening over Gaby, maar over dit topic. Ik vind het namelijk nogal onzinnig en rottig voor Gaby dat je zo'n topic gaat maken, ookal vindt ze het misschien wel leuk.
    En misschien barst ik wel van de humor, you never know, missy.

    Tuurlijk barst jij van de humor!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik wil me wel even inactief zetten hoor. (krul) Maar ik wil er ook 1 voor jouw maken dan!


    Jaaay 8D

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ik heb niet gezegt dat ik Gaby niet aardig vind, ik heb ook niet gezegt dat ik haar wel aardig vind. Het gaat niet over mijn mening over Gaby, maar over dit topic. Ik vind het namelijk nogal onzinnig en rottig voor Gaby dat je zo'n topic gaat maken, ookal vindt ze het misschien wel leuk.
    En misschien barst ik wel van de humor, you never know, missy.

    Ik had het niet over jou O.o
    Ik vind ook dat het over dit topic moet gaan, maar iedereen begint hier kut te reageren?
    En dat sommige mensen dan meteen haatmails sturen?


    Me so good.

    Jeezuuuus, als jullie echt zo'n goede vrienden waren en je écht wil weten waar ze naartoe is en waarom ze weg is had je haar al lang gebeld of op msn ofzo gesproken..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Jaaay 8D

    Zal ik strakjes wel even voor je doen! Ik heb ookal een antwoord waarom ik op inactief sta. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gezellig weer hier. Renée, Lotte. Zijn jullie weer bezig? (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Maak dan een topic aan waar je zeurt over Gaby, al haar negatieve en positieve kanten. Gaby is zoek, uh, misschien haalt ze een grap uit?


    We love because he loved us first - John 4:19

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik had het niet over jou O.o
    Ik vind ook dat het over dit topic moet gaan, maar iedereen begint hier kut te reageren?
    En dat sommige mensen dan meteen haatmails sturen?


    Waarom quote je mij dan, als je me helemaal niet bedoeld? Dat klopt niet helemaal. Richt je dan op de mensen die wel haatmails sturen en ga geen ontschuldige quoten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    Wie weet,


    We wilden gewoon weten of ze voorgoed is gestopt.
    Want zonder Gaby zou het een stuk saaier zijn.
    Zij maakt tenminste leuke topics aan(:
    Dat sommigen hier gewoon geen HUMOR hebben...

    Dit is op zich wel een vorm van verheerlijking. Ik zeg niet dat ze niet grappig kan zijn, maar er zijn heus wel nog meer mensen die leuke topics aanmaken en aangename humor hebben. En het zou zeker niet saaier zijn zonder haar want er zijn interessante mensen genoeg. Dat jij dat vindt, kan goed zijn, maar daarom is dat niet voor iedereen zo. ;d