Hingucker schreef:
Veeeeeeeeeel beter!
Ik haat touchscreen, kan er niet mee werken en als je een oude gsm op de grond gooit, moet je tenminste niet meteen een nieuwe kopen.
En what's up met die extra functies anyway? Bellen en sms'en meer moet een gsm niet doen.
Tegenwoordig zijn die functies - die je vroeger niet had - erg handig.
Maar iedereen heeft zijn eigen mening, toch?
RINGDINGDONG schreef:
Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
RINGDINGDONG schreef:
Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig
RINGDINGDONG schreef:
Eens, die oude mobiellen kun je nog een keer uit je hand laten vallen dan is die nog niet kapot
maar nee laat je 1 keer z'n touchscreen ding vallen pats kapot *baalt*
maar goed aan de andere kant ik hou van mijn touchmobiel hij is zo fijn
ach en als je maar met dat ding kan bellen of smsen vind ik het wel prima
RINGDINGDONG schreef:
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
RINGDINGDONG schreef:
Eens.
Waarom zou je überhaupt een TomTom navigatie systeem op je mobiel willen? Ik vind dat echt niet fijn.
Ik ben al blij als ik kan smsen en bellen en muziek kan luisteren. Geef mij maar zo'n goedkoop knakeding dan ben ik gelukkig (: