• Hoihoi,
    ja mensen, ik heb dus totaal geen verstand van heel veel dingen..
    wordt me allemaal dingen verteld:
    System files, vanalles voor op computers van die rare computerpraat.

    Schrijf het op een manier die voor 8jarigen duidelijk is, dan kan ik hem misschien ook begrijpen :x

    En ik probeer nu niet grappig te zijn, ookal maak ik er vaak een grap van, het is best wel kut als je niet veel begrijpt.
    Als mijn zus me wiskunde of natuurkunde uitlegd dan moet ik altijd vragen of ze het wilt 10x herhalen of langzamer wilt praten, want dan vang ik er niets van op en denk ik 'wtf'
    Terwijl anderen het wel begrijpen. Het is ook kut dat mijn broertje van 11 weet wat de VOC is, terwijl ik dat eerder niet wist. Denk ik te weten wat de hoofdstad van Spanje is,Portugal, krijg ik te horen dat dat fout is. Ik doe VWO, had je niet verwacht he.

    Conclusie:
    Ik ben waarschijnlijk het domste wezen op aarde, en dat is best wel kut :x
    dus maak maar lol over mij, dat vind ik niet zó erg, maar kom neit aan met 'dat je dát niet weet, je bent superdom,'
    want dat weet ik al

    Dat was het(:


    Me so good.

    Wacht o-O Portugal is ook een land o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Wacht o-O Portugal is ook een land o-O

    Ja, daarom..
    Dat zat misschien ergens ver in mijn achterhoofd, maar zo heb ik er meerdere.
    Brunssum is de hoofdstad van Belgie
    Tokyo de hoofdstad van China
    De Mount Everrest ligt in Duitsland/Frankrijk.
    Peru klinkt erg Afrikaans en daarom ligt het in Afrika.
    Ik haal Mexico en Marokko door elkaar.


    Mijn ouders kregen bijna een hartaanval toen ik die antwoorden gaf :x

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:57 ]


    Me so good.