• Hoihoi,
    ja mensen, ik heb dus totaal geen verstand van heel veel dingen..
    wordt me allemaal dingen verteld:
    System files, vanalles voor op computers van die rare computerpraat.

    Schrijf het op een manier die voor 8jarigen duidelijk is, dan kan ik hem misschien ook begrijpen :x

    En ik probeer nu niet grappig te zijn, ookal maak ik er vaak een grap van, het is best wel kut als je niet veel begrijpt.
    Als mijn zus me wiskunde of natuurkunde uitlegd dan moet ik altijd vragen of ze het wilt 10x herhalen of langzamer wilt praten, want dan vang ik er niets van op en denk ik 'wtf'
    Terwijl anderen het wel begrijpen. Het is ook kut dat mijn broertje van 11 weet wat de VOC is, terwijl ik dat eerder niet wist. Denk ik te weten wat de hoofdstad van Spanje is,Portugal, krijg ik te horen dat dat fout is. Ik doe VWO, had je niet verwacht he.

    Conclusie:
    Ik ben waarschijnlijk het domste wezen op aarde, en dat is best wel kut :x
    dus maak maar lol over mij, dat vind ik niet zó erg, maar kom neit aan met 'dat je dát niet weet, je bent superdom,'
    want dat weet ik al

    Dat was het(:


    Me so good.

    Wacht o-O Portugal is ook een land o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Wacht o-O Portugal is ook een land o-O

    Ja, daarom..
    Dat zat misschien ergens ver in mijn achterhoofd, maar zo heb ik er meerdere.
    Brunssum is de hoofdstad van Belgie
    Tokyo de hoofdstad van China
    De Mount Everrest ligt in Duitsland/Frankrijk.
    Peru klinkt erg Afrikaans en daarom ligt het in Afrika.
    Ik haal Mexico en Marokko door elkaar.


    Mijn ouders kregen bijna een hartaanval toen ik die antwoorden gaf :x

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:57 ]


    Me so good.

    Natuurlijk ben je niet het domste wezen op aarde, je kunt ook niet verwachten dat je alles van af de eerste keer snapt. Ik snap wel dat het frustrerend is als je jongere broertje dingen weet die je zelf niet weet, dat heb ik zelf ook wel eens voor. ^^
    Maar als je VWO doet kan het toch niet zo'n groot probleem zijn? Of heb je ook problemen met de leerstof?

    En als ik de dingen hierboven lees, misschien heb je gewoon een probleem met aardrijkskunde?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:57 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Natuurlijk ben je niet het domste wezen op aarde, je kunt ook niet verwachten dat je alles van af de eerste keer snapt. Ik snap wel dat het frustrerend is als je jongere broertje dingen weet die je zelf niet weet, dat heb ik zelf ook wel eens voor. ^^
    Maar als je VWO doet kan het toch niet zo'n groot probleem zijn? Of heb je ook problemen met de leerstof?

    niet écht, maar anderen weten dat allemaal wél en dat is zó frustrerend, dan voel ik me gewoon zo dom.


    Me so good.

    Tokyo de hoofdstad van China
    De Mount Everrest ligt in Duitsland/Frankrijk.

    Wait a second.. Dat is niet zo? :'D
    Ik ben ook echt een topografisch wonder. Ik dacht tot kort geleden dat Suriname in Afrika lag, net als de Savanne wat hetzelfde is als een woestijn.. Fail.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mensen die zeggen "OMG, dat je dat niet weet!" zijn irritant


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Mensen die zeggen "OMG, dat je dat niet weet!" zijn irritant

    en dat krijg ik dus al mijn hele leven te horen

    -zelfmedelijden-


    Me so good.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Wait a second.. Dat is niet zo? :'D
    Ik ben ook echt een topografisch wonder. Ik dacht tot kort geleden dat Suriname in Afrika lag, net als de Savanne wat hetzelfde is als een woestijn.. Fail.

    Dan weet ik nu dat Suriname dus níet in Afrika ligt, want dat dacht ik dus.
    Maar die van de Savanne wist ik toevallig wel omdat ik het daar pas geleden nog over had met een vak.


    Me so good.

    Volgens mij, als ik 't zo lees, ben jij gewoon geen topografisch wonder. Net als ik geen wiskunde wonder ben. Ik heb al moeite met de tafels, verder dan de tafel van 1, 2, 5 en 10 kom ik niet. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Volgens mij, als ik 't zo lees, ben jij gewoon geen topografisch wonder. Net als ik geen wiskunde wonder ben. Ik heb al moeite met de tafels, verder dan de tafel van 1, 2, 5 en 10 kom ik niet. ^^

    ik ben ook al geen wiskundig/technisch/natuurkundig wonder.

    Ik ben alleen goed in de talen.


    Me so good.

    CrazyChicken schreef:
    Mensen die zeggen "OMG, dat je dat niet weet!" zijn irritant

    Ja best wel, ook al doe ik het zelf ook :'D
    Ik kijk geregeld de Weakest Link en dan geef ik antwoorden die dan goed zijn en de deelnemers fout hebben - die ik vervolgens verrot scheld :'D - en dan kijkt mn opa me aan van: Hoe the fock weet jij dat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Jigsaw schreef:
    Volgens mij, als ik 't zo lees, ben jij gewoon geen topografisch wonder. Net als ik geen wiskunde wonder ben. Ik heb al moeite met de tafels, verder dan de tafel van 1, 2, 5 en 10 kom ik niet. ^^


    IKKe ook:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    ik ben ook al geen wiskundig/technisch/natuurkundig wonder.

    Ik ben alleen goed in de talen.

    ik heb precies het zelfde als jou..


    Life is a beautiful struggle