• Zoveel vreemde dingen de laatste tijd met mij. Ik zie al mijn hele leven sterretjes, consant. Die zwarte, bewegende vlekjes voor je ogen. De dokter weet niet wat het is, het is ook geen bloedarmoede.
    Nu zie ik af en toe zwarte, bewegende vlekken. Net alsof er een grote, dikke spin over de muur of het plafond loopt. Echt heel raar.
    Iemand een idee wat het is of iemand die dat ook heeft?


    Your make-up is terrible

    kijk je veel tegen het licht aan? zeg maar lampen ofzo XD

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:41 ]


    --

    Je zie het al heel je leven? Eng. Het doet me stiekem wel aan een boek denken, maar daar ben je niets mee. xd Nee, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, ik heb het wel eens.
    Als ik duizelig/niet lekker ben vooral.
    Echt eng gewoon, en t'volgende moment val ik dan gewoon bijna om.

    Het is echt heel vervelend.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    IK ehb het ook af en toe en ik weet ook niet wat het is. Bij mij komt het alleen als op spring


    "Ignite, my love. Ignite."

    BAM schreef:
    kijk je veel tegen het licht aan? zeg maar lampen ofzo XD


    Nee, ik kijk afwisselend naar de tv en mijn laptop.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het als ik mijn ogen lang sluit of als ik in het licht kijk.(krul)


    effort never betrays you

    ik heb het soms ook wel
    meestal als ik in bed lig 's nachts..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb het alleen als ik op een bepaald plekje op mijn ogen druk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    Zoveel vreemde dingen de laatste tijd met mij. Ik zie al mijn hele leven sterretjes, consant. Die zwarte, bewegende vlekjes voor je ogen. De dokter weet niet wat het is, het is ook geen bloedarmoede.
    Nu zie ik af en toe zwarte, bewegende vlekken. Net alsof er een grote, dikke spin over de muur of het plafond loopt. Echt heel raar.
    Iemand een idee wat het is of iemand die dat ook heeft?

    Omg.. ik herken 't helemaal..


    “Love is a contradiction.”

    Heb je je ogen al eens laten onderzoeken? Gewoon bij een optieker of oogarts?
    Die hebben betere apparatuur dan een gewone arts. Ik had 4 weken aan een stuk een oogontsteking volgens enkele dokters. Ging ik na 2 weken op lenzencontrole, zei mijn optieker dat mijn hoornvlies kapot was. Zoiets in je oog is zo minuscuul dat een gewone dokter niets kan zien.

    Een vriendin van mij is half blind en is blind aan het worden. Die heeft ook van die zwarte vlekjes.

    Maar er zijn gewoon zoveel dingen die het kunnen zijn, ik zou naar een andere dokter/arts ofzo gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ook en dan word het helemaal, zwart voor me ogen. Toen viel ik op de grond, omdat ik niks meer kon zien. Ik viel een soort van flauw voor drie seconden. Mijn moeder zegt dat ik naar de dokter moet, omdat ik waarschijnlijk ijzer te kort heb. Dat kan best ik ben te dun voor me leeftijd, & me oma zegt altijd dat ik bleek zie.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ik heb dat ook maar ik heb geen idee wat het is...


    dream, dare, fly!

    Enkel als ik te snel opsta.


    Tanya is de beste.

    Heb je geen bril nodig ofzo? Ik had dat ook en heb nu gewoon een bril, had er meteen geen last meer van. En zo vreselijk is een bril niet, langleve Rayban, lol.

    Ik heb precies 't zelfde, ik dacht eerst dat ik m'n kamer moest gaan schoonmaken lol xD