• We moeten voor Nederlands een taak maken en de opdracht is: We moeten een e-mail zenden naar de directeur om een willekeurig lokaal te pimpen met graffiti. (Dit is gewoon een opdracht, niet echt dus.)

    Beste Directeur,
    Tijdens een vergadering van de leerlingenraad kwamen we plots met een uitstekend idee. We zouden graag de sportzaal een nieuw kleurtje geven, niet zo maar een nieuw kleurtje; we dachten aan graffiti.

    Samen besproken we om er een wedstrijd van te maken. Ieder kind vanaf het eerste jaar mag een schets ontwerpen met daarop hetgeen wat hij/zij op die muur wilt. Later zullen we dan met een paar leerlingen, leerkrachten en u, als jury plaatsnemen om dan het beste uit te kiezen. We zouden via een pannenkoeken verkoop , het geld willen inzamelen om daarmee de graffiti te kopen.

    Wij staan er alvast met z'n allen achter, we hopen dat u het kunt waarmaken.

    Vriendelijke groeten,
    ...


    Misschien, iemand die kan zien of mijn zinsbouw wel klopt? & Je mag altijd comentaar geven! (':

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 16:30 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Wij staan er alvast met z'n allen achter, we hopen dat we het kunnen waarmaken.

    klinkt u niet beter dan we? want hij MOET het waarmakenxD
    ik vind hem best goed(Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    We dachten aan graffiti. Die we hoeft niet met een hoofdletter.
    Tijdens een vergadering van de leerlingenraad kwamen we plots met een uitstekend idee! Die ! is ook niet nodig, dat komt eerder schreeuwerig over.

    Niet lullig bedoeld (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dionysos schreef:
    Wij staan er alvast met z'n allen achter, we hopen dat we het kunnen waarmaken.

    klinkt u niet beter dan we? want hij MOET het waarmakenxD
    ik vind hem best goed(Y)

    Oké dan zal ik dat aanpassen, bedankt! (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Enterrement schreef:
    We dachten aan graffiti. Die we hoeft niet met een hoofdletter.
    Tijdens een vergadering van de leerlingenraad kwamen we plots met een uitstekend idee! Die ! is ook niet nodig, dat komt eerder schreeuwerig over.

    Niet lullig bedoeld (:

    Oké dan zal ik dat aanpassen, bedankt! (: .


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Hier mag een slotje op, heb het net verzonden (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':