• Hey Mensen,
    Als je e-mail nog altijd niet werkt moet je een e-mail adres op www.gmail.com aan maken. Daar krijg je je mails wel. Tis eigenlijk ook een beetje beu voor degene die quizen maken en er meer dan de helft niet heeft kunnen maken door die mail. Dus ik zou een gmail adres aanmaken!.


    I belief in love.

    Kind, wij hebben vannacht een berichtje in het gb gezet van iedereen die op dàt moment online was.
    Maar hou nou eens op met dat kinderachtig gezeik.
    Slotje op dit topic aub ><

    Ik heb toch al gezegd dat ik het naar zo veel mogelijk mensen GEPROBEERT te hebben opgestuurd in hun gastenboek!
    Whatever!
    Rot weg ergens waar niemand jullie vindt.
    O wacht, niemand wíl jullie vinden!
    Graftemmeshoeren! Ga een leven zoeken!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Kind, wij hebben vannacht een berichtje in het gb gezet van iedereen die op dàt moment online was.
    Maar hou nou eens op met dat kinderachtig gezeik.
    Slotje op dit topic aub ><

    Wow,,, dat is toch wel simpel alleen degene die toen online waren en de andere dan,,, laat die maar stikken dachten jullie vast!


    I belief in love.

    Hea!
    Wat heb ik jou misdaan ofzo?
    Sorry hoor dat we niet de tijd hadden om heel quizlet te verwittigen.
    Daarom dat we ook een topic hadden gemaakt misschien
    ><

    (...)
    Wow,,, dat is toch wel simpel alleen degene die toen online waren en de andere dan,,, laat die maar stikken dachten jullie vast!

    Jij bent echt kk dom!
    Ga serieus een leven zoeken , voor zover dat kan want je verneukt al je levens kk snol!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    *huppelt topic binnen* Mensen, kalm! Dat is slim gevonden van die maildinges dus stop met ruzie maken =]*huppelt weer weg*

    Whaha, hoi x')

    (...)
    Jij bent echt kk dom!
    Ga serieus een leven zoeken , voor zover dat kan want je verneukt al je levens kk snol!

    Pff,,, ga weer op straat staan wachten tot de oude ventjes je meepakken voor te neuken kind,,,! Je bent echt zo stom,,,


    I belief in love.

    Ik had al een gmail account =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    Pff,,, ga weer op straat staan wachten tot de oude ventjes je meepakken voor te neuken kind,,,! Je bent echt zo stom,,,

    Wéér? Volgens mij ben ik daar nooit weggeweest, want jij stond al die tijd telkens aan de overkant van de straat.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Een beetje kinderachtig bezig, niet?

    ja hoor ga maar weer met kk schelden -_-


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Wéér? Volgens mij ben ik daar nooit weggeweest, want jij stond al die tijd telkens aan de overkant van de straat.

    Pff jij ziet er mij wel zo'n type uit die daar zou kunne staan!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)