• Steeds gaat het beter en beter. Maar steeds als het weer goed gaat, komt de volgende tegen slaag. Het is net als je uit een put probeert te klimmen, je bent net boven en dan val je.
    Ik probeer zo te vechten en te vechten. Ik probeer te knokken om me recht te houden. Maar het gaat niet. Soms wil ik het opgeven. Maar dan denk ik weer aan vroeger en dan wil ik weer door blijven vechten. Ik weet dat ik hulp nodig heb, maar ik kan niet met volwassene praten. Daarom wil ik hulp van jullie van Q. Ik wil een iemand die verstandig is en ouder dan mij waar bij ik mijn hart kan luchten. Degene die me leert om verder te knokken. Want ik wil het hier niet opgeven, maar ik kan het niet meer alleen. Vriendinnen kunnen mij niet verder helpen. Dania als je dit leest, sorry maar ik wil het je vertellen dat doe ik ook, maar ik zoek ook andere hulp.

    Ik ben nu 13, en het begon toen ik 9 was. (of ik was 8) Sinds dien is het nooit beter gegaan.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben oud en wijs (krul) Maar je weet toch hopelijk wel dat je altijd bij mij mag komen. Ik luister altijd naar je en probeer je zo goed mogelijk te helpen.


    -

    Jaaaack schreef:
    + Zoek iets waar je al je problemen even mee kunt vergeten, ga lopen, dansen of boksen weet ik veel.
    Doe ik ook.


    Ik judo. maar daar komen opeens ook alle problemen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat rot voor je :(

    Veel sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik judo. maar daar komen opeens ook alle problemen.


    Dat is echt zwaar klote.
    Denk je afleiding te vinden, krijg je meer problemen erbij.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik judo. maar daar komen opeens ook alle problemen.

    Ik leef met je mee want ik voel me precies zo, maar dan kan je bevoorbeeld gaan lopen buiten, alleen of met een hele goede vriendin en niet over de problemen praten op dit moment.

    + Als je zoals mij bent en iedereen goede raad geeft en die zelf nooit gebruikt, moet je jezelf dwingen je eigen raad op te volgen. Het is niet gemakkelijk want ik kan het zelf ook niet.


    all I want is the taste that your lips allow

    Jaaaack schreef:
    (...)
    Ik leef met je mee want ik voel me precies zo, maar dan kan je bevoorbeeld gaan lopen buiten, alleen of met een hele goede vriendin en niet over de problemen praten op dit moment.

    + Als je zoals mij bent en iedereen goede raad geeft en die zelf nooit gebruikt, moet je jezelf dwingen je eigen raad op te volgen. Het is niet gemakkelijk want ik kan het zelf ook niet.


    ik geef iedereen goeie raad. Maar die raad helpt mij niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    ik geef iedereen goeie raad. Maar die raad helpt mij niet


    Ik wil je best wel helpen, als je wilt. (flower)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil je wel helpen(flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jullei zijn allemala zo lief


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil je graag helpen -net als vele anderen hier (:-
    Dus als je je hart wilt luchten, kan je t kwijt bij mij =] Ik weet niet of ik je problemen kan verhelpen, maar ik kan je wel helpen zover het gaat.

    Anyway, heel veel succes & sterkte <3


    Inspiration can hit you any time

    Sarita wat is er ? =O


    --

    Je mag het altijd tegen me zeggen.
    Alvast veel sterkte. x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat heb je dat poëtisch gezegd, zeg.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je kan bij me terecht. Ik had de laatse het ook moeilijk maar nu gaat alles terug goed (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse