• Haii.

    Heb ik weer m'n best gedaan om een origineel spelletje in elkaar te steken. Dus:

    Je zegt iets wat je écht wil, maar het kàn eigenlijk niet. Snap je? Want dromen zijn bedrog. Ik geef ff een voorbeeld:

    Ik zou graag Bills vriendin zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.

    Zet er dan ook achter 'de meeste dromen zijn bedrog'
    da's wat overzichtelijker. Snapje hem??

    Gogo! x'D

    Uhm, ik zou graag Heel heel bekende schrijfster zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.

    Goed? Ja, ik weet dat hij dom is x'D

    Ik snap hem niet :X

    =)

    Dus... Wil je graag Bills vriendin zijn? Ja
    Zou dat echt kunnen gebeuren? Nee
    Waarom niet? Omdat de meeste dromen bedrog zijn.

    (ik geef maar een voorbeeld he.)

    Dus je bedenkt iets wat je héél graag wilt, maar dat in werkelijkheid niet kan. Snap je het?

    ik zou graag IMMENS veel geld winnen maarjah, de meeste dromen zijn bedrog


    (waarom doet dit me aan marco borsato denken? xD)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou heel graag bekend willen worden met mjin zingen in mn bandje maarja meeste dromen zijn bedrog:(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik zou heel graag in Amerika wonen, maarja de meeste dromen zijn bedrog :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou heel graag de vriendin van Tom zijn maarja, de meeste dromen zijn bedrog.


    Echt k*t dat dromen niet uitkomenxD

    Xx.
    (H)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik zou graag iemand anders willen zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.

    Ik zou heel graag Bill zijn vriendin zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog

    Ik zou graag vandaag al beroemd willen zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.

    Ik zou graag Tokio Hotel willen ontmoeten, maarja de meeste dromen zijn bedrog.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik zou graag wereld beroemd zijn maar ja, de meeste dromen zijn bedrog :'(

    ik zou graag op mijn handen lopend naar school gaan maarja, de meeste dromen zijn bedrog :Y)

    Ik wil graag in Amerika geboren zijn, en daar wonen

    Maarja, de meeste dromen zijn bedrog, vooral de deze xD

    ik zou heel graag in Amerika wonen, maarja de meeste dromen zijn bedrog :)


    Ik ook !! xD

    Ik zou graag iemand anders willen zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.


    Weet je, heb ik soms ook, zo'n kutgevooel, maaja, we zijn nu eenmaal wie we zijn, we meoten maar proberen het beste ervan te maken ^^