• Op het dit topic. Waarom niet als reactie, omdat dit voor iedereen is.

    Het topic gaat over klaagtopics en dat sommige dat irritant vinden. maar voor mij is Q juist een plek waar ik mijn hart kan luchtend. Want dat heb ik wel nodig en ik denk dat sommige wel weten. Ik heb niks me psygologen en praat nooit met volwassen over mijn problemen, oke op de volwassen van Q na dan. Waarom ik dat niet doe? Omdat ik me daar niet prettig bij voel. En hier op Q geven sommige zo'n goed advies waar ik me zo goed in kan vinden. Dus dit is even wat ik wil melden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben het hier helemaal mee eens. Soms heb je gewoon even de mening van andere mensen nodig en dan is dit de perfecte plek.


    Even a white rose has a black shadow.

    Lieve schat, ik denk dat je het iets anders opvat dan ik bedoel

    Kijk ik snap heus wel dat je je hart wil luchten enzo.
    Dat mag ook tuurlijk daar heeft iedereen recht op

    Maar ik vind het gewoon irritant als er dan door dezelfde persoon wel 10 topics gaat maken.

    En daar hoor jij niet eens bij, want je hebt er maar 1 gemaakt ;)

    En ik daarbij ben ik gewoon eerlijk.
    En ik vind ook niet dat ik daarvoor sorry hoef te zeggen :)

    - niet gemeen bedoeld ofso-

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:55 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Best wel logisch dat je liever met mensen praat van hier dan met mensen van je eigen leefwereld of psychologen.
    Ik heb dan ook niet zo'n probleem met klaagtopics (:


    effort never betrays you

    Je hebt ook gewoon gelijk. Hoeveel arrogante teringmensen hier op Q ook zitten, er zijn er altijd een groot aantal die je wel helpen met een verwarmd hart :Y)

    DBSK schreef:
    Lieve schat, ik denk dat je het iets anders opvat dan ik bedoel

    Kijk ik snap heus wel dat je je hart wil luchten enzo.
    Dat mag ook tuurlijk daar heeft iedereen recht op

    Maar ik vind het gewoon irritant als er dan door dezelfde persoon wel 10 topics gaat maken.

    En daar hoor jij niet eens bij, want je hebt er maar 1 gemaakt ;)

    En ik daarbij ben ik gewoon eerlijk.
    En ik vind ook niet dat ik daarvoor sorry hoef te zeggen :)

    - niet gemeen bedoeld ofso-
    Tuurlijk hoef je daar geen sorry voor te zeggen :'D. Je mag toch ook gewoon je mening zeggen en je brengt het niet op een gemene manier ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    January schreef:
    Best wel logisch dat je liever met mensen praat van hier dan met mensen van je eigen leefwereld of psychologen.
    Ik heb dan ook niet zo'n probleem met klaagtopics (:

    idd


    Me so good.

    MICKEY schreef:
    Je hebt ook gewoon gelijk. Hoeveel arrogante teringmensen hier op Q ook zitten, er zijn er altijd een groot aantal die je wel helpen met een verwarmd hart :Y)


    Omdat mensen zoals ik gewoon eerlijk zijn, betekent het ten 1e niet dat ze geen hart hebben, ten 2e, geen fuck om anderen geven en ten 3e; ik ben niet arrogant ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Het forum vind ik ook gewoonweg geweldig!
    Gewoon zeggen wat je wilt, in mate dan, en dat lucht wel op!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Jawel dat kan ook maar sommigen mensen hebben zelf ook shit meegemaakt (Raises hand) en hebben geen zin in andermans shit. Tuurlijk van mij mogen mensen hun hart hier luchten dat doe ik soms ook wel een alleen als mensen tien topics aanmaken dan snap ik dat mensen daar geen zin in hebben ;K

    edit: dat gaat niet over jouw honey

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:59 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wicky schreef:
    Jawel dat kan ook maar sommigen mensen hebben zelf ook shit meegemaakt (Raises hand) en hebben geen zin in andermans shit. Tuurlijk van mij mogen mensen hun hart hier luchten dat doe ik soms ook wel een alleen als mensen tien topics aanmaken dan snap ik dat mensen daar geen zin in hebben ;K


    iemand die me snapt finally! ;D


    I solemny swear i am up to no good

    Justmelotte schreef:
    Het forum vind ik ook gewoonweg geweldig!
    Gewoon zeggen wat je wilt, in mate dan, en dat lucht wel op!

    Idd, in mate is niet erg. En typ bijvoorbeeld kleine dingen op Q en schrijf grote dingen in een schriftje of zoiets.


    Today will be Girl's Day party with you~

    DBSK schreef:
    (...)

    Omdat mensen zoals ik gewoon eerlijk zijn, betekent het ten 1e niet dat ze geen hart hebben, ten 2e, geen fuck om anderen geven en ten 3e; ik ben niet arrogant ;)

    Oke, waarom jij op mij reageert snap ik niet want ik het het ten eerste niet over jou, ten tweede heb ik nooit gezegt dat die mensen geen hart hebben, ten derde heb ik ook niet gezegt dat ze geen fuck om andere mensen geven en ten vierde: dit bericht was niet naar jou bedoeld, maar in het algemeen?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 20:00 ]

    DBSK schreef:
    Lieve schat, ik denk dat je het iets anders opvat dan ik bedoel

    Kijk ik snap heus wel dat je je hart wil luchten enzo.
    Dat mag ook tuurlijk daar heeft iedereen recht op

    Maar ik vind het gewoon irritant als er dan door dezelfde persoon wel 10 topics gaat maken.

    En daar hoor jij niet eens bij, want je hebt er maar 1 gemaakt ;)

    En ik daarbij ben ik gewoon eerlijk.
    En ik vind ook niet dat ik daarvoor sorry hoef te zeggen :)

    - niet gemeen bedoeld ofso-


    Wow, stop.
    Volgens mij vat jij nu dit topic anders op dan ik bedoelde. Het was niet mijn bedoeling om je het harnas terug in te jagen. Ik wilde alleen even mijn mening geven. Net zoals jij je jouwe heb gegeven. Dus het was niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen, of je harteloos of arogant te noemen, of iets in die richten. Je hoeft ook geen sorry te zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Wow, stop.
    Volgens mij vat jij nu dit topic anders op dan ik bedoelde. Het was niet mijn bedoeling om je het harnas terug in te jagen. Ik wilde alleen even mijn mening geven. Net zoals jij je jouwe heb gegeven. Dus het was niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen, of je harteloos of arogant te noemen, of iets in die richten. Je hoeft ook geen sorry te zeggen.

    "

    Gaat lekker met ons he :P?

    Elkaar verkeerd opvatten haha (:


    I solemny swear i am up to no good

    MICKEY schreef:
    Je hebt ook gewoon gelijk. Hoeveel arrogante teringmensen hier op Q ook zitten, er zijn er altijd een groot aantal die je wel helpen met een verwarmd hart :Y)


    Food.