• IK ben sinds kort begonnen in hoogvliet te gaan trainen. IK dacht dat ik best goed overgekomen was maar toen kreeg ik dit binnen als van een meisje die daar ook traint:

    mijn moeder zei dat je hoogvliet leuk vond oke leuk (: maar hier tips: haal Al je make-up eraf want dat doe iedereen zelfs ik dat is gewoon normaal. tp 2) met tempo werpen in dus MEEWERKEN, snel opstaan en niet niet meewerken langzaam opstaan broek optrekken en haar goed doen. 3) ga niet dom keihard zitten roepen in de kleedkamer. want meiden hebben over je zitten praten. ga niet gelijk stoer doen


    En ik begon toen echt gewoon te huilen. Alleen toen starte ze de webcam en toen kon ik natuurlijk niet meer huilen. Maar met andere woorden: Ik heb de verkeerde indruk gemaakt en hem nu al geen zin meer in.
    JUllie kunnen allemaal vertellen dat ik me er niet iets van een moet trekken en gewoon negeren, Maar ik wil nu eindelijk een keer een groep met wie ik kan optrekken waar ik wel aardig gevonden word

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 17:26 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou gewoon keihard met make-up gaan de volgende keer. Wie is zij om jou dat te bevelen, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je hoeft niet te doen wat die anderen zeggen.
    Je hoeft niet te zijn zoals "de rest"


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb geen idee wat hoogvliet is, maar wat dat meisje zegt is niet normaal! Trek er gewoon niks van en doe wat je wilt...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Meid, gewoon jezelf blijven. Je bent echt een cutie. En hun moeten niet stoer gaan doen, kutwyfen. Gewoon makeup blijven dragen, fix ya hair enzo. En laat niet over je heen lopen. Ze moeten je maar respecteren. En dan lullen ze maar over je in de kleedkamers, dat laat weer eens zien hoe hoog hun niveau is.

    En komop, je gaat je toch niet aanpassen omdat je bij dat stelletje wilt horen? wth

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 17:24 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Mapangarapin schreef:
    Ik heb geen idee wat hoogvliet is, maar wat dat meisje zegt is niet normaal! Trek er gewoon niks van en doe wat je wilt...


    I am in heaven and you are on earth

    Ik heb tijdens het sporten ook gewoon make-up op.
    Ik zou daar dus echt niet naar luisteren...


    Even a white rose has a black shadow.

    Wat Seaside zegt. net alles gaan doen wat hun irriteert, die houden hun mond wel (;


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mapangarapin schreef:
    Ik heb geen idee wat hoogvliet is, maar wat dat meisje zegt is niet normaal! Trek er gewoon niks van en doe wat je wilt...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik zou lekker verder gaan, ga je niet veranderen voor haar.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    omg wat erg :O gewoon negeren, zij heeft niets met jou te maken, gewoon gaan op de manier waarbij jij je het beste voelt ...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Gewoon negeren, hoe veel pijn het ook doet, niet over je heen laten lopen. Je bent wie je bent, en als hun dat zo ergert moeten ze zelf maar oprotten (:

    Dat meisje is behoorlijk onaardig bezig als ze je dit soort dingen op deze manier vertelt. Ik weet niet precies waar je voor traint, maar als je het leuk vindt moet je gewoon doorgaan, misschien zien de andere meisjes het helemaal niet zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MICKEY schreef:
    Gewoon negeren, hoe veel pijn het ook doet, niet over je heen laten lopen. Je bent wie je bent, en als hun dat zo ergert moeten ze zelf maar oprotten (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nu moet je iedereen vertellen dat ze zo'n berichtje naar jou heeft gestuurd. Dan zal iedereen haar wel kinderachtig vinden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gewoon jezelf blijven en niet in mee gaan. Dat doen ze altijd als er een 'nieuwe' in een hecht clubje komt. Laat haar lekker lullen en je zult zien dat de mensen uiteindelijk wel inzullen zien wie je bent. En als ze je dan niet mogen en nog steeds over je praten dan vraag je ze gewoon recht in hun gezicht wat hun probleem is en of ze dat dan niet gewoon tegen je kunnen zeggen omdat je niet houdt van achterbaks geroddel. Moet je eens zien hoe snel mensen hun excuses dan aanbieden of uitspreken wat ze denken, en dan kunnen dingen tenminste veel sneller opgelost worden.

    Dus, gewoon mooi jezelf blijven (flower)!


    Wie du mir, so ich dir.