• Ongeveer iedereen weet al dat wij in een ver verleden van de Duitsers afstammen, maar er is meer. Het schijnt zo te zijn dat de mensen die 100% Nederlandse ouders hebben, maar die bijvoorbeeld bruin haar hebben of groene ogen of bruine, ook van Spaanse afkomst zijn. Dat komt omdat de Spanjaarden heel lang geleden Nederland hebben bezet en er flink op los hebben gebatst.
    Ik heb groene ogen en bij mij zou het eventueel wel kunnen kloppen, want mijn ma heeft een iets donkerdere huid dan de gemiddelde Nederlander. ;p

    Dus, als je bruin haar/groene ogen/bruine ogen hebt en je ouders zijn 100% Nederlands, kan het zijn dat je van Spanjaarden afstamt. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kom je daar nu pas achter?

    Bij mij zou het kunnen,heb groenen ogen maar ik ben wel rood en super blank,en bruin haar komt niet echt voor in mijn familie, dus het is onwaarschijnlijk


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ging plat om dat woordje gebatstxD sorry ben melig.

    Ik ben half Duits, en een kwart Frans:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Lol.

    Neh. Mijn familie komt oorspronkelijk uit Frankrijk. xD
    Mijn vaders kant doen :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ooh, dat vind ik best een vet verhaal. Vooral dat ze erop los batsten x') just kiddin'
    Ik heb wel bruin haar en groenbruine ogen, maar geen 100% Nederlandse ouders. Mijn stamboom leidt via Indonesië terug naar Portugal, maar dat ligt naast Spanje, dus ja.. x')


    Felix

    Ik heb groene ogen, met donkerblond haar dus geen bruin

    Maar mijn moeder heeft wel een bruiner kleurtje net zoals als mijn broer en broertje, ik daarintegen helemaal niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Blond haar, blauwe ogen. Nope, ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb groene ogen..
    lichtbruin haar.
    en mn ouders zijn, voor zover ik weet, 100% NL. haha (:


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    Seaside schreef:
    Blond haar, blauwe ogen. Nope, ik niet.

    Ik heb bruin haar en groene ogen (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik moest lachen om 'gebatst'
    x'd

    Ik denk ik niet, blond bruine ogen
    en mijn ouders zijn frans-belgisch


    Me so good.

    Bruin haar, grijze ogen. HELAAS.


    Hope goes lost but never dies.

    Zou kunnen, ik heb groene ogen en m'n vader is ook wel wat donkerder dan de gemiddelde Nederlander.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb bruin haar, maar de rest niet. Mijn ouders zijn niet van Spaanse afkomst.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bruin haar, groen/bruine ogen. Maar mijn moeders moeder komt uit Indonesië.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben 100% Nederlands, heb bruin haar en bruine ogen. Tja, het zou kunnen. Maar op zich vind ik dat niet zo belangrijk x'D


    To live would be an awfully big adventure