• Ik heb zo het idee dat ik quizlet heel dankbaar ben, en dat velen dat waarschijnlijk ook zijn.

    Quizlet heeft al veel schrijftalenten op weg geholpen en geeft ons de kans om te groeien, met bephulp van feedback.
    Ik hoop dat ik later eens een boek mag lezen, die ergens tekenen vertoond dat het een oud quizlet lid was, dat zou toch geweldig zijn?
    Ik hoop dat velen die de droom hebben om later schrijfster of schrijver te worden op quizlet de manier vinden om zichzelf te verbeteren.

    Moest ik gewoon laten weten.
    (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Pickwick schreef:
    Idd C:
    Q is geweldig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sesamestreet schreef:
    Inderdaad. En vanaf nu wordt er nooit meer omg geschreven, maar omq. (krul)

    hahaha. ;D


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Pickwick schreef:
    Idd C:
    Q is geweldig.


    Hope goes lost but never dies.

    Guapa schreef:
    Ik ben Q ook heel dankbaar. Het is gewoon de plek waar ik mijn verhalen kwijt kan en waar ik ook nog veel te lezen heb.


    Alleen maar tranen van geluk

    Het lijkt me inderdaad leuk om een boek van een Quizlet user te lezen


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in dichten en schrijven maar ben er zelf niet mee begonnen vooraleer ik op Quizlet kwam. Ik hou van schrijven en van al mijn hobby's is het de hobby waar ik het meeste tijd en aandacht aan besteed. Ik ben niet van plan om zelf schrijfster te worden maar wil wel blijven schrijven voor zo lang mijn fantasie dat toelaat.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Guapa schreef:
    Ik ben Q ook heel dankbaar. Het is gewoon de plek waar ik mijn verhalen kwijt kan en waar ik ook nog veel te lezen heb.

    En als ik een boek schrijf, misschien dat ik er dan iets inzet als "Voor Q." Mysterieus...


    Felix