• dit topic is al geweest hier op quizlet en ik zag dat mensen er veel aan hadden er kwamen heel veel reacties

    dus hier een tweede topic over geesten verhalen ik hoop alleen niet dat ie gesloten wordt maar dan zien we dan wel
    de eerste was van bierberlove(A)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:13 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Merte schreef:
    Ik geloof er in, maar al te goed... Maar wat ik dus echt niet vind kunnen is dat mensen er zo gemakkelijk en respectloos over praten, alsof ze het allemaal wel best vinden...

    weet ik daar kan ik ook niet tegen maar ik heb zoveel problemen gehad hier op het forum dat ik vort me mond houd :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Mijn neefje ging weer met zijn opa praten, die al 10 jaar dood is. Hij heeft z'n opa dus nooit gekend maar weet van alles over hem. Zo raar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Mijn neefje ging weer met zijn opa praten, die al 10 jaar dood is. Hij heeft z'n opa dus nooit gekend maar weet van alles over hem. Zo raar.

    wauw das apart ja


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik heb ook een opa nooit gekend maar heb hem al 2x gezien hij beschermd me maar de laaste jaren ben ik bang dat een kwade geest hem heeft de laaste keer dat ik hem zag die blik zal ik nooit vergeten hij was doodsbang alsof iets of iemand hem wilden grijpen als het zo is wil ik hem bevrijden ervan maar hoe zelf ben ik niet sterk genoeg om het te doen en ik voel of zie hem niet meer sindsdien

    (huil)(huil)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    het schijnt te spoken in breda in hotel masbosch wil er wel een x heen een nachtje slapen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Misserrin schreef:
    het schijnt te spoken in breda in hotel masbosch wil er wel een x heen een nachtje slapen

    Wat leuk?
    ;s


    Me so good.

    Misserrin schreef:
    ik heb ze donderdag nog gezien eentje weet ik nog goed
    ik zat in de taxi onderweg naar huis vanuit werk en een jongen vrouw met bruin haar bruine ogen bruine broek en bruin t-hirt stond vrolijk naar me te lachen met stralend gezicht van vrolijkheid toen ik weg keek en weer terug was ze weg en nog een paar anderen

    en ik zie heel vaak zwarte geesten het zijn rotzakken maar mij doen ze gelukkig niks

    ps er is er een bij me

    :S


    Ik en mijn beste vriendin kunnen geesten zien, maar zoals jij het beschrijft is echt bullshit. --' Zwarte geesten zijn geen rotzakken, je moet ze met rust laten, dan komen ze ook niet meer. En als er een bij je is, laat je die ook met rust.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misserrin schreef:
    het schijnt te spoken in breda in hotel masbosch wil er wel een x heen een nachtje slapen

    Dit heet opscheppen, en het is zielig als je je eigen topic volkliedert met je verhalen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Dit heet opscheppen, en het is zielig als je je eigen topic volkliedert met je eigen verhalen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik laat ze ook met rust


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hier zit ook en spook

    met kort bruin haar, blazertje en jurkje aan met uggs en het heet Caroo

    oftewel bullshit 8D

    Geesten zullen vast wel bestaan maar ze vallen je echt niet zomaar aan


    I solemny swear i am up to no good

    Misserrin schreef:
    ik laat ze ook met rust

    yeah right.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    yeah right.

    ik zeg niks tegen ze ik zie ze denk oke een geest poem poem en ga verder


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Een vraagje,
    kun je alsjeblieft met leestekens schrijven?
    Want ik moet telkens alles 3x overlezen voordat ik de zin snap.


    Het komt allemaal nogal raar over wat je verteld..

    En als je iemand ziet die helemaal in het bruin gekleed is, voor hetzelfde geldt is diegene in de stront gevallen ofzo, het hoeft niet meteen een geest te zijn.
    Het komt bij mij ongeloofwaardig over (';


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik dacht ook laatst een geest te zien, maar het was mijn oma met een gezichtsmasker:Y)..


    *plat*