• Mada/Alina/Lina Lopez is een van de erfgename van het koninklijkehuis. Al sinds ze is geboren, is de uitgehuwelijkt aan de drie jaar oudere, Mitchell Grice. Een arrogante, oncharmante en niet aardige jongen. Hij is stinkend rijk en dat is ook de voornaamste reden dat haar ouders willen dat zij juist met hém trouwt. Mada/Alina/Lina is het er totaal niet mee eens, maar ze kan er geen mening over hebben. Het is dat of ze mag haar toekomstige schooljaar niet op Hogwarts doorbrengen, de school waar ze dan voor de zevende keer heen gaat. Ze heeft daar een leven opgebouwd, vrienden gemaakt en ze heeft er alle fijna kneepjes van het toveren geleerd. Ze zou dat voor geen goud willen opgeven. Zodra zij zeventien wordt, 21 Juni, zal ze moeten trouwen met Mitchell. Ze probeert op Hogwarts allerlei manieren te verzinnen om het zo lang mogelijk uit te stellen, en om te vergeten dat 21 Juni dichterbij komt. Dan ontmoet ze een jongen op Hogwarts waar ze nog nooit mee had gesproken, ze had alleen van hem gehoord. Hij weet niet dat zij een prinses is en hij is van nature aardig tegen aardig. Ze vertelt aan hem haar probleem met Mitchell en hij zegt dat hij Mitchell wel kent.
    Wat als de jongen een jongen van Mitchell is? En ze verliefd wordt op een verrader?


    > Ik heb gewoon mega veel zin in een epic Romance, Hogwarts verhaal te maken.

    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?
    Welke van de drie namen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Doen
    - Inspiratieloos
    - Ja, want ik wil er 1 maken :9~
    - Lina vind ik de leukste naam (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen! EN ik zal voor Alina kiezen. En een mooie titel: It's a beautiful lie?


    Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.

    Doen
    Titel In love with a traitor
    Rollen Zeker!!
    Welke van de drie namen Lina


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ik snap het niet, ''Ze vertelt aan hem haar probleem met Mitchell en hij zegt dat hij Mitchell wel kent.
    Wat als de jongen een jongen van Mitchell is? En ze verliefd wordt op een verrader?''


    Wat bedoel je met; als de jongen een jongen van Mitchell is? ;$


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Restraint schreef:
    Ik snap het niet, ''Ze vertelt aan hem haar probleem met Mitchell en hij zegt dat hij Mitchell wel kent.
    Wat als de jongen een jongen van Mitchell is? En ze verliefd wordt op een verrader?''


    Wat bedoel je met; als de jongen een jongen van Mitchell is? ;$


    Een soort van vriend van Mitchell. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Doen, lijkt me echt een heel erg leuk verhaal! (:
    - Ik ben slecht in titels bedenken, i'm sorry!
    - Alina is een mooie naam! (:


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Alina


    History is not hatred.

    Doen, Alina, sorry ik weet geen titel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zeker doen,
    Mada maar ik hou van originele namen.
    and
    ik weet geen titel i'm sorry,
    maar opzich vind ik de titel van Nice wel goed ;D


    no matter what you do, make sure you do it for you.

    doen
    my fiancee's best man.
    Lina vind ik de leukste.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Doen of niet? doeennnn
    Titel? it's a fake love
    Rollen? jaaa ik willll meld maar wat je nodig hebt
    Welke van de drie namen? . alina of lina
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.