• Ik zet dit expres niet bij klachten, aangezien de moderators en Rutger mij niet kunnen helpen (het merendeel had ik lang geleden er namelijk al een pb over gestuurd) dus vraag ik het nu aan de users. Altijd als ik mijn story in de spotlight wil zetten, sms ik het nummer wat daar voor nodig is maar dan krijg ik alleen een bevestiging terug dat het is aangekomen maar geen code! Hetzelfde geld voor bellen, als ik ga bellen naar het nummer wat er staat aangegeven, dan krijg ik één of andere vrouw die me van allerlei dingen over geld en nummers uitlegt, maar ook daar krijg ik geen code of iets dergelijks. Vroeger zette ik soms welles vijf keer op een dag mijn story in de spotlight maar van de één op de andere dag kon dat niet meer! Nu weten mijn ouders niet dat ik sms en bel voor Quizlet, maar misschien dat mijn vader er op de één of andere manier is achter gekomen en dat hij iets heeft gedaan met mijn mobiel en dat nu mijn mobiel die nummers blokkeert? Dat denk ik. Maar heeft iemand enig idee hoe ik het ongedaan kan maken? Want als het aan mij lag, stonden mijn story's nu wel duizend keer in de spotlight en de moderators en Rutger weten het probleem niet te verhelpen.

    Bedankt om deze hele lap tekst te lezen, want ik word hier echt panisch van.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Vraag het je ouders eerlijk?
    Als zij dat echt gedaan hebben kunnen ze je verder helpen, en anders weten ze misschien ook wel een oplossing.
    Anders zou ik het ook niet weten...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Vraag het je ouders eerlijk?
    Als zij dat echt gedaan hebben kunnen ze je verder helpen, en anders weten ze misschien ook wel een oplossing.
    Anders zou ik het ook niet weten...


    Happy Birthday my Potter!

    Nou, ik weet het niet. Mijn vader kan het hebben gedaan, want hij checkt vaak mijn mobiel. Maar als hij het niet heeft gedaan, dan word hij boos dat ik vroeger zo vaak mijn beltegoed aan Q opmaakte en dan zou hij me denk ik ook niet helpen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.