• Waarom bestaan er van die vragenlijsten en dat ze dan kijken hoe jij je voelt. Ik vind ze echt kut. Laatst hadden we er 1 op school en als uitslag kreeg ik dat ik geen zelfbeeld had en geen zelfvertrouwen en dat ik vind dat kinderen met links laten lopen. Ik voel me er zo kut over en nu moet ik ook nog in gesprek met 1 of andere docente ik wil echt niet (huil)
    Hebben jullie dat ook wel ?

    Futuristic schreef:
    Wij hebben alleen vraag lijsten over school, en niet dat soort dingen. :x


    Wees blij

    Als jij echt niet met een docente wil praten, moet je dat niet doen.
    (gebruik desnoods als argument dat je dan zeker het gevoel hebt dat ze je links laten liggen) Maar je moet wel eens voor jezelf uitmaken of het waar is wat die test zegt en hoe je er eventueel zelf aan kan werken. En dan kan je erover praten met mensen die je vertrouwt (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wij hebben altijd vragelijsten of wij roken of alcohol drinken, echt weird.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:45 ]


    The happiest girl

    Sabcandy schreef:
    wij hebben altijd vragelijsten of wij roken of alcohol drinken, echt weird.


    Ruilen ik heb liever zulke vragenlijst dan die van ons

    reyon schreef:
    Als jij echt niet met een docente wil praten, moet je dat niet doen.
    (gebruik desnoods als argument dat je dan zeker het gevoel hebt dat ze je links laten liggen) Maar je moet wel eens voor jezelf uitmaken of het waar is wat die test zegt en hoe je er eventueel zelf aan kan werken. En dan kan je erover praten met mensen die je vertrouwt (:


    Me moeder self zegt dat het beter voor me is zodat ik ook zelf weet waarom ik dat als uitslag heb maar togh wil ik niet want weet zelf dat het niet waar is

    Als je niet wilt, dan ga je niet. Ze kunnen je niet dwingen. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij hebben ik dat nog nooit gehad, of jawel 1x maar nooit de uitslag gekregen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Scandal schreef:
    Wij hebben zoiets niet.
    Zeg gewoon tegen die leerkracht dat je dat niet wilt en dat je denkt dat de test op niets trekt?


    None but ourselves can free our minds.

    Scandal schreef:
    Wij hebben zoiets niet.
    Zeg gewoon tegen die leerkracht dat je dat niet wilt en dat je denkt dat de test op niets trekt?


    effort never betrays you

    Ja dat moest ik ook. Ik had die test gemaakt en daar zat ik op het randje, maar omdat ik sneed en bla bla moest ik met dat mens praten.
    Ging dat mens heel aso vragen of ze m'n littekens mocht zien. Jezus wat was ik boos op haar XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm, als ik zoiets heb vul ik hem altijd oneerlijk in :"D .


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe