• [...] en [voetballer] waren goed bevriend in de pupertijd. Tot dat de twee hun eigen weg opgingen en hun eigen leven begonnen te lijden. [...] sprak [voetballer] nauwelijks toen zij aan het studeren was in [land]. Het contact verwaterde en op [...]'s 20e verjaardag krijgt ze een brief, en niet zomaar een brief, de brief van [voetballer]. Hij is in [land] en wilt haar graag komen opzoeken maar niet overdag, maar 's Avonds. [...] snapt er niks van en besluit met hem af te spreken 's Avonds. Als ze allebei weer in elkaars armen vallen merkt [...] iets op bij [voetballer]. Hij zag er mysterieuzer uit, en had.. zag ze dat goed.. hoek tanden?


    Doen niet doen?
    Titel?
    you must really loved me. - of een andere?
    Origineel?
    Rollen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen niet doen? Doen
    Titel? Meet me at Midnight
    Origineel? Ik vind het een beetje op 'Why is it always about blood' trekken waar ik ook voetbal en vampiers in gecombineerd had. Maar dat maakt niet zoveel uit want die staat toch op inactief (:
    Rollen? Ja, en je moet mij Gery geven (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Doen!
    When night falls
    Ik heb er wel eerder over gehoord maar het ligt er allemaal aan hoe je schrijft^^


    Fat chance.

    Doen niet doen? Doen
    Titel? It can't always be a sunny love.
    Origineel? Uhm... denk het wel ja:Y)
    Rollen? Graag(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doen niet doen? Doen
    Titel?
    you must really loved me. - of een andere?
    Origineel? Ja
    Rollen? Ja :Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Doen niet doen? Als jij het af gaat maken, zou ik het wel doen ^^
    Titel? We Come Out At Night :"D
    Origineel? Pretty Much
    Rollen? If ya want to ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.