http://www.quizlet.nl/stories/35944/my-sweet-melody/
Wanneer Melody wakker word uit een diepe slaap ondekt ze een andere wereld. ze heeft geheugenverlies en moet haar familie, vienden en thuis opnieuw leren kennen. ze moet achter grote geheimen komen en haar vreemde gevoelens onde kontrole houden. ze leert te vertauwen en op wie ze kan bauwen maar het moeilijkste is om te ondeken wat waare liefde is..
stukje van het verhaal:
mijn leven ging aan me voorbij. ik zag hoe mijn gordijn opgehangen werd, hoe twee roodharige kinderen buiten opgesloten waren, ik zag mijn vinger voor het eerst een piano toets indrukken, de zolder en hoe ik steeds de ochtendjas aan trok tegen de kou die ik tot aan mijn botten voelde. duiverskind. ik zag de stok en hoorde hoe het op een rug terecht kwam en de tanen die op de grond terecht kwamen. Duivelskind. ik zag het haar dat voor mijn ogen op de grond viel en voelde hoe een lere zweep over mijn rug ging. duivelskind. ik zag de bruine bange ogen en hoorde de protesterende woorde. duivelskind. ik zag DD gehurkt in een hoek zitten en voelde hoe Lisa me bang vast pakte. duivelskind. ik hoorde mijn stem die zong en de piano in ritme mee gaan tot die piano werd dicht geklapt. duivelskind. steeds weer duivelskind. ik was het duivelskind, ik wist dat ze me zo noemde maar het raakte me niet. dat woord was niets vergeleken wat ze me aan deden. ik wist het nu allemaal, ik zag, rook en hoorde het als een herinnering. maar dan was er nog hij.. steeds weer hij. hij was er altijd, hij hield van me en beschermde me. zonder een woord te zeggen wist ik het. hij hield van me...
.
[ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 17:37 ]
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.