• Wel L., Z. en Ik zijn echt de 3 beste vriendinnen. We doen alles samen, lopen op school vaak bij elkaar maar het laatst is er redelijk wat veranderd. Z. was/is op een jongen. Ze bleef maar zeggen dat het niet waar was en dat hij iets voor mij voelt maar dat is dus niet waar, ik weet dat ze het gewoon zegt zodat ik maar blijf zeggen hoe leuk hij haar vind maar ze loopt wel chagrijnig en doet redelijk vervelend ( nu al 4 maanden ). L. die andere vriendin is dat dus zat en ze hebben vaak meningsverschillen, kleine ruzies,... .. doet ook heel negatief over alles en L. doet nu ook helemaal anders : Ze trekt ineens met andere mensen op - wat ik niet erg vind - maar ze gedraagt zich ook helemaal anders, soms een beetje gemaakt. L. loopt niet meer vaak bij ons door Z. maar ik zit er wel altijd tussen. Ik zeg vaak dat Z. over haar crush moet zwijgen want geloof mij het word verschrikkelijk en L. dat ze met Z. moet praten. Niemand luistert. Ik word er echt zot van.
    Dit is redelijk chaotisch uitgelegd dus bedankt aan de mensen die dit wouden lezen, het moest er gewoon uit.(cat)

[ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 21:53 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Ga er met z'n allen over praten, succes.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Papercut schreef:
    Ga er met z'n allen over praten, succes.

dat heb ik al gedaan. gevolg : Het wordt nog erger.

[ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 21:58 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

praten, heb ik vandaag ook nog gedaan het helpt redelijk.

Don't dream your life, but live your dream!

He dit ken ik...
    Het beste wat je kan doen is, denk ik, ze een keer bij elkaar zetten en uit laten praten.
    En zeker GEEN partij kiezen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Exercitus schreef:
    He dit ken ik...
    Het beste wat je kan doen is, denk ik, ze een keer bij elkaar zetten en uit laten praten.
    En zeker GEEN partij kiezen.

Dat laatste ga ik zeker niet doen. Hopelijk lukt het eens op een rustige manier (:

Tja, inderdaad praten. Als Z. zo vervelend blijft doen dan kun je misschien vragen of je met L. mee mag naar die andere mensen, zodat L. misschien eens gaat begrijpen hoe vervelend ze is. Als ze erover begint dan vertel je gewoon dat jij wilde praten en dat zij toen niet luisterde. Als Z. wilt praten dan hoef je alleen nog tegen L. te zeggen dat Z. met jouw en haar wil praten en dat het er zo beter op kan worden en dan hopen dat L. wel wil praten. Als ze niet wilt praten dan vind ik dat een beetje vreemd. Je wit toch weer een leuke vriendengroep worden?

To live would be an awfully big adventure

ik had dit ook vaak:Y)
    maar van mij werd altijd verwacht dat ik kanten koos(puh) deed ik nooit.
    misschien moet je met z'n allen eens bij elkaar gaan zitten en het uitpraten;) dat hielp bij mij;)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'